با آبروی من بازی کردند
مرجع خبری پرسپولیس : على دايى سرمربى سابق تيم ملى فوتبال كشورمان و هم اكنون تيم پرسپولیس كه درهفته هاى اخير نتايج بسيار خوبى نيز با اين تركيب كسب كرده است در مورد داستان دنباله دار شكايت وى از فدراسيون توضيحاتى را ارائه داده است كه در ادامه مى خوانيم.

 

دايى در مورد پرونده خود در فدراسيون و راى صادر شده توسط كميته استيناف و همچنين صحبتهاى بعد از آن گفت:كارى به اين مسائل ندارم آنها هر چه دوست دارند بگويند همانطور كه در گذشته نيز گفتم مطمئن باشيد كه اين گونه پولها وارد زندگى من نمى شود و هيچگاه نيز به آنها احتياجى ندارم.

 

وى خاطرنشان كرد:مطمئن باشيد كه من حقم را از فيفا مى گيريم مديريت غلط در برخى مواقع باعث مى شود كه پول بيت المال راحت از دست برود اما مطمئن باشيد كه على دايى از جيب خود به بيت المال اضافه مى كند اما به دنبال اين نيستم كه از بيت المال به نفع خودم استفاده كنم.

 

دايى ادامه داد:همانطور كه گفتم به دنبال حقم هستم و تا آخر اين راه مى روم و اين كار را انجام مى دهم تا ديگر كسى به شوخى با آبروى آدم بازى نكند آنها با اخراج من از تيم ملى و صبحتهايى كه پس از آن انجام دادند با آبروى من بازى كردند.

 

وى تاكيد كرد: خزايى خزانه دار فدراسيون فوتبال جرات نداشت بگويد كه ما خلاف كرديم در حالى كه فدراسيون فوتبال و خزايى عمل خلاف مرتكب شدند و خودشان بگويند كه قرادادى كه امضا نشده پولش چگونه از فدراسيون فوتبال بيرون آمده است.

 

دايى در ادامه گفت:من متممى را امضا كردم كه پولش را نيز گرفتم حال اگر بعد از آن متمم ديگرى را آقايان خودشان امضا كردند جاى خود دارد خزايى كه از گروه رئيس قبلى سازمان است و هم اكنون در فدراسيون مانده نمى دانم با چه تخصصى خزانه دار فدراسيون فوتبال شده است.

 

دايى تاكيد كرد: اگر خزايى خزانه دار فدراسيون فوتبال است به ما بگويد كه چگونه اين پول از فدراسيون فوتبال بيرون آمده است من رسيدى دارم كه بابت متممى است كه امضا كردم و آن متممى كه آقايان دارند رسيدى نيز از آن موجود نيست اينجا نيز مشخص مى شود كه حق با من است و متاسفم براى آنهايى كه دوست دارند فرافكنى كنند.

 

سرمربى سابق تيم ملى فوتبال و هم اكنون تيم پرسپولیس در ادامه تصريح كرد: كسى كه هيچ تخصصى در فوتبال ندارد در فدراسيون همه كاره مى شود ، طباطبايى كه از اقوام رئيس فدراسيون است، هم سرپرست تيم ملى جوانان و نوجوانان است و هم در امور مالى فدراسيون فعاليت مى كند،اين موارد است كه باعث مى شود به بيت المال ضربه بزنيم.

 

وى ادامه داد:خدا را شكر مى كنم از اينكه توانستم هميشه روى پاى خودم بايستم و كسى من را حمايت نكرده، من از روز اول زحمت كشيدم كه به اينجا رسيدم و اگر سرم نيز برود از حق خودم تا آخرين لحظه دفاع مى كنم.

 

دايى يادآور شد:اگر خزايى مدرك يا علتى دارد آن را رك بگويد تا من پاسخگوى آن باشم، وى حرفى را تكرار مى كند كه مبهم است در حاليكه تمام مدارك موجود و واضح است من تعجب مى كنم از اينكه آقايان اين صبحتها را مطرح مى كنند اگر من اين مدراك را نداشتم آنها چه مى كردند؟

 

وى ادامه داد:همگان ديدند پس از اينكه من مدارك را ارائه دادم آنها دست و پاى خود را گم كردند و به دنبال اين بودند كه بدانند من اين مدارك را از كجا آوردم در حاليكه نمى دانند خودشان آن را به من داده اند.

 

دايى تصريح كرد:پس از اينكه من مدارك را رو كردم، رئيس فدراسيون مى گويد اگر دايى بخواهد مدارك موجود را به وى مى دهيم در حاليكه وى از اينكه مدارك را در گذشته به من داده اند هيچ اطلاعى ندارد.

 

على دايى در پايان صحبتهايش در مورد اين موضوع كه اگر با اثبات حقانيت وى در فيفا فوتبال ايران تعليق شود،آيا احتمال دارد كه از حق خود بگذرد يا خير گفت:ابتدا بگذاريد حقانيت من در فيفا ثابت شود و پس از آن در رابطه با مابقى مسائل تصميم گيرى مى كنم در ضمن از مسئولان صدا و سيما نيز تشكر مى كنم كه اين فرصت را به من دادند تا بتوانم حقيقت را به مردم بگويم و مردم عزيز كشورمان نيز به خوبى از اين موضوع آگاه شدند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)