مرجع خبری پرسپولیس : به‌نظر مي‌رسد بحث معاوضه اشپيتيم آرفي با عرفان اولروم بسيار جدي شده و مسوولان باشگاه تراكتورسازي منتظر پاسخ پرسپوليس نسبت به پيشنهادشان هستند.


آرفي از زمان حضور دايي در پرسپوليس تا امروز كه 22 بازي در ليگ را انجام داده از مجموع 1980 دقيقه فقط 135 دقيقه فرصت حضور در ميدان را به‌دست آورده است.عرفان اولروم هم در نيم‌فصل دوم در چهار بازي به‌ميدان آمد كه مجموع آنها 202 دقيقه است و اگر بخواهيم نسبت به 22 بازي آرفي در زمان حضور دايي، حضور اولروم براي تراكتورسازي را محاسبه و مقايسه كنيم بايد بگوييم كه مهاجم نيجريه‌اي تراكتورسازي 154 دقيقه در زمين حضور داشته است.

 

به‌هرحال از آنجا كه مبلغ قرارداد آرفي با پرسپوليس زياد است و حبيب كاشاني هم در اين شرايط كه طلبكاران زيادي را هر روز پشت در باشگاه مي‌بيند و نمي‌خواهد نفر جديدي به آنها اضافه شود، تصميم دارد با بررسي كامل پيشنهاد تراكتورسازي نظر خود را اعلام كند.

 

اگرچه شنيده مي‌شود او خيلي با اين جابجايي موافق نيست اما وقتي عدم اعتقاد دايي به آرفي و تمايل او را براي اين معاوضه مي‌بيند بعيد به‌نظر مي‌رسد كه در نهايت مخالفتي با اين‌كار داشته باشد.

 

شايد در صورت موافقت اين دو بازيكن، جابجايي آنها در زمان اردوي كيش انجام شود. شايد به‌همين دليل مسوولان تبريزي از جذب وحيد هاشميان منصرف شده‌اند. مگر اينكه بحث حضور آرفي در تراكتورسازي به هر دليل منتفي شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)