در حاشیه دیدار پرسپولیسی ها با جانبازان دوران جنگ

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، امروز در كنار ديگر سرخپوشان در آسايشگاه ثارلله حضور يافت و ساعتي را در كنار جانبازان جنگ تحميلي گذراند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ دايي در حاشيه ديدار سرخپوشان از اين آسايشگاه، در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، گفت:” برنامه ديدار با جانبازان، بهانه‌اي بود براي اينكه بتوانيم در كنار اين عزيزان باشيم. به شخصه بعد از 4 – 3 سال بود كه در كنار جانبازان كشورمان قرار مي‌گرفتم و از اينكه دوباره اين فرصت نصيبم شد خوشحالم.”

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، ‌تصريح كرد:” ديدار با جانبازان عزيز، وظيفه همه ماست. وظيفه‌اي در قبال كساني كه همه وجود و زندگي‌شان را براي ما گذاشتند و همه اين آسايش و آرامشي كه داريم را مديون از جان گذشتگي‌هاي شان هستيم. اميدوارم بتوانيم چنين برنامه‌هايي را به صورت هميشگي داشته باشيم و هيچگاه اين عزيزان را فراموش نكنيم.”

 

دايي، تاكيد كرد:” حتي اسم اين عزيزان هم آدم را تحت تاثير قرار مي‌دهد چه برسد به اينكه از نزديك با آنها روبرو شويم و با روحيات بزرگي كه دارند و كارهاي بزرگي كه كرده‌اند آشنا شويم. به نظرم ديدار مداوم با جانبازان جنگ تحميلي خيلي از چيزها را به ياد ما مي‌آورد و نمي‌گذارد روزهايي كه در جريان جنگ به اين مملكت گذشته است را فراموش كنيم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)