حرف هایم را آخر فصل می زنم / حتما به مرحله بعد صعود می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: از حركت رئيس كميته داوران درس گرفتم و تلاش ‌مي‌كنم ديگر كمتر اعتراض كنم.

 

علي دايي در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا بايد از حسين عسگري رئيس كميته داوران صميمانه تشكر و قدرداني كنم. ايشان نشان داد كه جرأت زيادي دارد. بسيار خوشحالم عسگري قبول و اعتراف كرد كه يك پنالتي براي ما در ديدار مقابل شهرداري تبريز گرفته نشده است.

 

سعي مي‌كنم درس بگيرم و در كنار زمين به داوري زياد اعتراض نكنم. من اين حرف‌هاي عسگري را يك گام بزرگ در كميته داوران ايران مي‌بينم و براي ايشان آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

وي افزود: اميدوارم تمام داوران ما موفق و مويد باشند و تا الان هم هر ناراحتي اگر از من دارند، از آنها خواهش مي‌كنم به بزرگي خودشان ببخشند و من را حلال كنند. از اين به بعد سعي مي‌كنم اعتراضاتم را در كنار زمين كمتر كنم.

دايي در خصوص بازي روز چهارشنبه مقابل الوحده امارات گفت: بازي بسيار حساس و سختي را در پيش داريم. ما يك نتيجه بسيار بد در بازي اول داشتيم. به همين دليل محكوم به برد الوحده امارات هستيم. سعي مي‌كنيم به اميد خدا الوحده را در خانه خودمان با قدرت شكست دهيم. متاسفانه فقط مشكل ما مصدوميت‌هاي زياد بازيكنان بوده است.

اين مربي خاطرنشان كرد: بايد از كادر پزشكي پرسپوليس تشكر كنم كه با تلاش آنها سعي كرده‌ايم مصدومان را به بازي روز چهارشنبه برسانيم. تمام سعي خودمان را مي‌كنيم تا با تمام پتانسيل خود به ديدار الوحده برويماما باز با اين حال چند بازيكن را در اختيار نخواهيم داشت.

وي يادآور شد: تنها راهي كه مي‌تواند ما را براي رسيدن به هدف‌مان خوشحال كند برد است. به همين دليل از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد. فكر كنم اگر حداقل مثل بازي با شهرداري تبريز باشيم مي‌توانيم در نيمه اول كار را تمام كنيم. تمام هدفم گرفتن 3 امتياز در بازي مقابل الوحده امارات است.

دايي در جواب اين سؤال كه چه شناختي از الوحده امارات داريد، گفت: شناخت بسيار خوبي دارم. كادر فني پرسپوليس و خودم آنها را به خوبي آناليز كرديم و مي‌دانيم كه نقاط ضعف و قدرت آنها چيست. الوحده در تهران به دنبال يك امتياز است.

وي يادآور شد: الوحده بازيكنان خارجي بسيار خوبي دارد كه خطرناك هستند. در بازي برابر الشباب نشان دادند كه از لحظه‌ها بهترين استفاده را مي‌كنند. من بازي آنها مقابل بنيادكار ازبكستان را هم ديده‌ام.

دايي در خصوص عملكرد ساير نمايندگان ايران گفت: براي تمام نمايندگان ايران آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم در آسيا حقانيت فوتبال ايران را نشان دهيم. در روز اول سپاهان يكي از بهترين نتيجه‌ها را گرفت و نشان داد كه تيم بسيار بزرگي است چون در عربستان نتيجه گرفتن كار ساده‌اي نيست. آرزو مي‌كنم استقلال و ذوب‌آهن در دومين ديدار خود در عربستان موفق شوند و در كنارش ما هم به نتايج دلخواه برسيم.

وي ضمن دعوت از هواداران استقلال به ورزشگاه آزادي در ديدار با الوحده گفت: روز چهارشنبه يك بازي ملي مقابل الوحده داريم. پرسپوليس و استقلال بايد يار و ياور همديگر باشند. هر قدر طرفداران ما پرشورتر باشند نتيجه گرفتن‌مان راحت‌تر مي‌شود و راحت‌تر به هدفمان مي‌رسيم. انشاءالله به دنبال اين هستيم كه تا قبل از عيد نوروز با نتايج خوب باعث خشنودي هواداران شويم.

سرمربي پرسپوليس در جواب اين سؤال كه چاره شما براي رفع مشكل گلزني در ديدار برابر الوحده امارات چيست، عنوان كرد: قبول دارم كه در برخي بازي‌ها در امر گلزني كم دقت هستيم. ما در تنها بازي كه صد در صد نتوانستيم از موقعيت خودمان استفاده كنيم مسابقه با شهرداري تبريز بود. مطمئن باشيد اين مشكل رفع خواهد شد. اگر ما در بازي مقابل شهرداري از موقعيت خودمان به نحو احسن استفاده مي‌كرديم مي‌توانستيم به گل‌هاي بعدي هم برسيم اما فوتبال همين است. سعي خواهيم كرد از تمام داشته‌هايمان در بازي چهارشنبه استفاده كنيم تا به گل برسيم. مشكل پرسپوليس زدن گل اول است كه مي‌خواهيم راحت‌تر به اين هدف در دقايق ابتدايي بازي برسيم تا در زدن گل‌هاي بعدي مشكل نداشته باشيم.

وي افزود: در بازي مقابل شهرداري متاسفانه گل نزديم اما در بازي مقابل پاس همدان دو گل به ثمر رسانديم. اگر به عقب برگرديم در بازي مقابل فولاد هم سه گل به ثمر رسانديم. پس كارنامه بدي نداريم. اگر در ليگ قهرمانان آسيا نيز وضعيت‌مان را بررسي كنيد مقابل الاتحاد به يك گل رسيديم و شايد سه يا چهار گل هم نزديم. انشاءالله با رفع نقايص اين مشكل برطرف مي‌شود.

سرمربي پرسپوليس در جواب اين سؤال كه چرا قبول نمي‌كنيد دست شما روي نيمكت بسته است گفت: من در باره اين مسائل حرفي نمي‌زنم. انشاءالله تمام حرف‌ها بماند براي آخر فصل. الان من به اين بازيكنان افتخار مي‌كنم چون با تمام وجود كار مي‌كنند.

دايي در جواب سؤالي كه چند درصد احتمال مي‌دهيد پرسپوليس به مرحله بعدي صعود كند گفت: تمام هدف من ابتدا صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا است و بعد به مراحل بعدي فكر مي‌كنم. انشاءالله وقتي صعود كرديم بياييد درباره آينده از من سؤال كنيد.

دايي در جواب اين سؤال كه دليل اصلي عدم حمايت هواداران از بازي‌هاي باشگاهي و حتي ملي چيست، اظهار داشت: دلايل زيادي دارد كه هواداران به ورزشگاه نمي‌آيند. به نظر من فقط نتيجه گرفتن مشكل ما نيست. يكي از دلايل مهم اين است كه هوادار دوست دارد بازي زيبا و قشنگ را ببيند تا تشويق شود به ورزشگاه بيايد. شما امسال توجه كنيد قيمت بليت‌ها افزايش يافته است.

اين مربي تاكيد كرد: اكثر تماشاگران در ايران از قشر دانش‌آموز هستند يعني پدرشان به آنها پول توجيبي مي‌دهد پس پرداختن مبلغ بليت برايشان سخت است. يكي ديگر از دلايل مي‌تواند زمان بازي‌ها باشد كه نمي‌توانند بنا بر دلايل خاصي بازي‌ها را از نزديك تماشا كنند اما دليل اصلي گرفتاري مردم است كه در اجتماع دست آنها را بسته تا به ورزشگاه‌ها نيايند. اميدوارم در شرايطي كه به تمام هوادارانمان در تمام بازي‌هايمان نياز داريم، آنها از ما حمايت كنند. پرسپوليس بدون هوادارانش يعني هيچ. اگر هوادار نداشته باشيم هيچ كار خاصي نمي‌توانيم انجام بدهيم. مطمئنم آنها در بازي‌هاي آينده بسيار پرشور و يكدل ما را حمايت خواهند كرد تا انشاءالله به نتيجه دلخواه خودمان برسيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)