مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از داوري كه در ورزشگاه آزادي 2 پنالتي صددرصد را براي تيم ما اعلام نمي‌كند انتظار نداريم كه در تبريز اين كار را بكند.

 

علي دايي كه 2 هفته پيش ممنوع‌المصاحبه بودنش لغو شده بود، پس از شكست يك بر صفر برابر تراكتورسازي ابتدا به دلايل نامعلوم در كنفرانس خبري حاضر نشد. در پي اين اتفاق خبرنگاران تبريزي كه اين حركت دايي را بي‌احترامي به خود مي‌دانستند به نشانه اعتراض محل را ترك كردند و بيشتر از اين منتظر دايي نماندند، اما پس از كش‌وقوس‌هاي فراوان سرمربي پرسپوليس به محل برگزاري كنفرانس مطبوعاتي آمد.

دايي در ابتداي صحبت‌هايش عنوان كرد: بازي متعادلي بود و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم كه به خوبي از آنها استفاده نكرديم و تراكتور توانست از تنها موقعيت خود از روي نقطه پنالتي دروازه ما را باز كند.

 

 

وي در خصوص قضاوت خداداد افشاريان تصريح كرد: از داوري كه در ورزشگاه آزادي 2 پنالتي صددرصد را براي تيم ما اعلام نمي‌كند چه انتظاري است كه در تبريز و ورزشگاه يادگار امام و 70 هزار تماشاگر اين كار را بكند؟ در مجموع از تمام بازيكنان راضي هستم، چون بهتر از ديدارهاي گذشته بازي كردند.

 

سرمربي پرسپوليس در خصوص خداحافظي كريم باقري گفت: در جريان دليل اين كار نيستم. البته از خانواده باقري كه در اين 2 روز ميزبان خوبي براي ما بودند تشكر مي‌كنم.
دايي در پايان از هواداران پرسپوليس تشكر كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)