مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس پس از توقف برابر بنيادكار گفت: اين مساوي خوب بود و ما را به آبنده اميدوار كرد.

 

علي دايي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس مقابل بنيادكار ازبكستان از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در نشست خبري عنوان كرد: بازي پاياپايي بود و هر دو تيم محكم بازي كردند.

وي ادامه داد: با توجه به شناختي كه از بنيادكار داشتيم تمام روزنه‌هاي اين تيم را بسته و به هيچ وجه اجازه موقعيت سازي به اين تيم نداديم. ضمن اينكه استرس باعث شد پرسپوليس به گل نرسد. موقعيت داشتيم و مي‌توانستيم هر 3 امتياز اين مسابقه را به دست آوريم اما اين يك امتياز هم ما را به آينده اميدوار كرد.

دايي تاكيد كرد: در بازي قبلي مقابل الوحده بد بازي كرديم اما اين مساوي براي ما خوب بود. با اين حال زود است كه بخواهم در مورد بازي برگشت حريف بزنم.

وي با بيان اينكه با اين تساوي هيچ كدام از دو تيم چيزي را از دست ندادند، خاطرنشان كرد: چون از اين گروه دو تيم به مرحله بعدي صعود مي‌كنند به ديدارهاي مرحله برگشت اميدوارم و هيچ گاه اميدم را از دست نمي‌دهم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص محروميت دو بازيكن تيمش در اين ديدار گفت: غيبت غلامرضا رضايي و مازيار زارع در مسابقه امروز براي ما گران تمام شد اما خدا را شكر مي‌كنم 11 مرد ايراني امروز بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند كه جا دارد به آنها تبريك بگويم. البته بايد بگويم بازيكن جايگزين نيز آمادگي بالايي از خود به نمايش گذاشتند و من از آنها راضي هستم.

دايي با بيان اينكه در ديدارهاي دور برگشت دو بازي خانگي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند اظهار داشت: زود است در مورد ديدار برگشت مقابل بنياد كار صحبت كنم اما قطعا به دنبال 3 امتياز هستيم.

دايي در مورد ارتباط صميمي‌اش با مير جلال كاسيموف، سرمربي بنياد كار گفت: كاسيموف را دوست دارم. ما با هم خاطراتي داريم اما در حال حاضر شرايط فرق دارد و مي‌خواهم در بازي برگشت مير جلال را شكست داده و هر 3 امتياز را كسب كنيم. موفقيت پرسپوليس براي از هر چيزي برايم مهم‌تر است.
وي در پايان اين نشست علي دايي از خبرنگاران تشكر كرد كه با تشويق آنها مواجه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)