از تمام هواداران پرسپوليس دعوت مي‌كنم در مراسم خاکسپاری حجازی شرکت کنند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در جواب اين سؤال كه چرا در جلسه كميته فني باشگاه شركت نكرديد، گفت: الان وقت اين حرف‌ها نيست و پرسپوليس نياز به آرامش دارد.


علي دايي با اشاره به درگذشت ناصر حجازي عنوان كرد: حجازي بزرگ فوتبال ايران بود. چيزهايي را از حجازي ياد گرفتم كه هميشه در زندگي‌ام به دردم خورده است. حجازي مربي من، استاد اخلاقم و همه چيزم بود. در اين مدت جزء تنها مربياني بود كه هميشه با او درباره موارد مختلف صحبت مي‌كردم. با او در ارتباط بودم و خيلي اوقات حرف‌هايي به او مي‌زدم كه نمي‌توانستم به افراد ديگر بگويم.

 

وي در جواب اين سوال كه چرا قدر اسطوره‌ها را قبل از درگذشت‌شان نمي‌دانيم گفت: مردم ما قدرشناس هستند. شما ديديد از وقتي كه ناصر حجازي بيمار شد و به بيمارستان رفت مردم چه كارهايي كردند. خودتان مي‌دانيد در بيمارستان كسري چه خبر بود.

 

 

اين نشان مي‌دهد كه مردم ما باغيرت و افرادي هستند كه اسطوره‌هاي خود را دوست دارند. امثال من به اين مردم افتخار مي‌كنيم. مردم قدر كساني كه براي مملكت زحمت كشيده‌اند را به خوبي مي‌دانند.

 

دايي خاطرنشان كرد: مردم مي‌دانند اين اسطوره‌ها به عشق آنها وارد زمين شده‌اند و براي اين مملكت افتخار آفريدند. در مقابل مردم هم به خوبي جواب محبت‌هاي آنها را مي‌‌دهند و امروز مي‌بينيم ناصر حجازي ياد و خاطره‌اش در دل همه زنده است. ناصر خان الان در بين ما نيست اما خاطره‌ها، رشادت‌ها، دلاوري‌ها و بزرگ‌منشي‌هايش هميشه در اذهان باقي مي‌ماند. اميدوارم مردم قدرشناس ما در روز تشييع جنازه حجازي باز هم ثابت كنند كه هميشه قدر اسطوره‌ها را مي‌دانند. من از تمام هواداران پرسپوليس دعوت مي‌كنم در اين مراسم حضور پررنگي داشته باشند.

 

وي در ادامه در خصوص بازي يكشنبه آينده با سپاهان در چارچوب جام حذفي اظهار داشت: همه سپاهان را مي‌شناسند و نياز به صحبت كردن درباره‌ اين تيم نيست. سپاهان تيم بسيار بزرگي است. اين تيم كادر فني و مديريت بسيار خوب و بازيكنان خلاقي دارد.

 

دايي يادآور شد: همه بازيكنان سپاهان در سطح ملي هستند، بنابراين بازي بسيار سختي داريم اما ما فقط مي‌خواهيم جام بگيريم و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنيم.

 

سرمربي پرسپوليس در جواب اين سؤال كه فكر مي‌كنيد چه تعداد هوادار به ورزشگاه آزادي بيايند، گفت: من در اين باره نمي‌توانم اظهار نظر كنم اما هواداران واقعي پرسپوليس مي‌آيند و تيم خودشان را با تعصب خاص تشويق و حمايت مي‌كنند. از همه هواداران مي‌خواهم بدون هيچ جبهه‌بندي و جبهه‌گيري فقط تيم خودشان را تشويق كنند.

 

وي در پايان در جواب اين سؤال كه چرا در جلسه كميته فني باشگاه شركت نكرديد، به فارس گفت: الان وقت اين حرف‌ها نيست و پرسپوليس نياز به آرامش دارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)