درباره فصل آینده بعدا صحبت می کنم/ ازسپاهان گفتن بيهوده است؛ مي‌خواهيم پيروز شويم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: مي‌خواهيم در بازي سخت مقابل تيم قدرتمند سپاهان پيروز شويم تا به قهرماني اميدوار باشيم.


علي دايي در نشست خبري پيش از مسابقه سپاهان و پرسپوليس در سازمان ليگ عنوان كرد: ابتدا بايد گله‌اي از سازمان ليگ كنم زيرا نشست‌هاي خبري را براي هر مسابقه در يك ساعت خاص برگزار مي‌كند. يك روز ساعت 14 نشست خبري داريم روز ديگر ساعت 19، من امروز مجبور شدم تمرين تيم را نيمه كاره رها كنم كه به نشست خبري بيايم.

وي در مورد بازي با سپاهان گفت: از سپاهان گفتن بيهوده است زيرا همه مي‌دانند كه اين تيم چقدر خوب و نتايج خوبي گرفته است. بازي سختي برابر اين تيم قدرتمند داريم. ما مي‌خواهيم در اين بازي برنده شويم تا به قهرماني در جام حذفي اميدوار باشيم.

دايي در مورد علت فراز و نشيب پر سپولبيس و علت شكست 4 بر يك برابر سپاهان در دور رفت ليگ گفت: شما چرا به بازي اصفهان كه مساوي شد اشاره نمي‌كنيد؟ما کجا در جام حذفی پرفراز و نشیب عمل کرده ایم؟ تمام بازي‌ها را پيروز شديم و تا اين مرحله بالا آمده ایم.  فردا هم با سپاهان بازي داريم و مي‌خواهيم يك بازي آبرومند انجام دهيم و برنده شويم.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار ديگري كه درباره حضور فصل آينده او در پرسپوليس پرسيده و اينكه به تشويق هواداران پرسپوليس مبني بر ماندن او در اين تيم اشاره كرده بود، عنوان كرد:  فردا با سپاهان بازي داريم و در مورد فصل آينده بعدا صحبت خواهم كرد. هواداران واقعي هميشه به من لطف داشته‌اند و من خود را مديون مردم و هواداران واقعي پرسپوليس مي‌دانم و شرمنده مردم عزيز هستم.

 

دایی با ابراز تشکر دوباره از تماشاگران   گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارم و من مدیون هواداران واقعی این تیم هستم. همیشه گفته ام من بعد از خدا مدیون همین هواداران و مردم هستم و سعی می کنم در بازی روز یکشنبه هم تیمم به گونه ای عمل کند که مدیون مردم نشویم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری از اینکه تیمش در فینال جام حذفی با استقلال روبرو شود افزود: هر چه خدا بخواهد همان می شود اما امیدوارم از این طرف ما و از طرف دیگر جدول استقلال به فینال جام حذفی صعود کند و شاهد برگزاری یک دربی دیگر این بار در فینال جام حذفی باشیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی مقابل سپاهان گفت: تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم داریم اما خوشبختانه بازیکن  محروم نداریم.

دايي در مورد اظهارات قلعه نويي در مورد اينكه محمد نوري و هافبك‌هاي پرسپوليس قدرتمند هستند و وضعيت اين بازيكن چگونه است گفت: وضعيت محمد نوري پس از تمرين امروز مشخص خواهد شد و هنوز به صورت قطعي نمي‌توان گفت كه او مي‌تواند در بازي فردا بازي كند يا نه.

 

خبرنگاری از دایی در خصوص موفقیت تیم های سپاهان و ذوب آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی تیم های استقلال و پرسپولیس در این رقابت ها پرسید که وی در پاسخ گفت: اینکه سپاهان و ذوب آهن موفق هستند بر می گردد به برنامه ریزی خوب این دو تیم. آنها چند سال است در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند و برنامه ریزی خوبی دارند. حتی به دیدار نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده اند. شما باید سابقه این دو تیم را ببینید و ارزیابی کنید و بعد بررسی کنید که چرا آنها موفق بوده اند و پرسپولیس و استقلال موفقیتی را کسب نکرده اند. البته من در اینجا لازم نمی بینیم بیش از این توضیح بدهم و فقط برای نمایندگان فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)