مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با قهرماني در جام حذفي استارت خود را براي قهرماني در آسيا زديم.

علي دايي پس از برتري پرسپوليس مقابل گسترش فولاد و قهرماني در جام حذفي گفت: من هم مثل مردم و هواداران شادم و شكر مي‌كنم كه در اين سال پر فراز و نشيب يك قهرماني را به دست آورديم.


از همه بازيكنان، مديريت و هواداران پرسپوليس تشكر مي‌كنم و از كادر فني گذشته نيز نهايت تشكر را دارم كه اين تيم را به من تحويل دادند. امروز مستحق پيروزي بوديم و مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري گسترش فولاد را شكست بدهيم.

دايي عنوان كرد: در هر شرايطي به حريفان خود احترام مي‌گذاريم. اگرچه گسترش فولاد بازي خوبي را انجام داد اما ما با بازي دشواري كه در مسابقه رفت در تبريز انجام داديم كار را در آنجا تمام كرديم. امروز هم فرصت‌هاي زيادي داشتيم اما دروازه‌بان گسرش فولاد در نيمه دوم اخراج شد و كمي بازيكنان ما بازي را دست‌كم گرفتند.

بايد به گسترش فولادي‌ها تبريك بگويم كه تا اين مرحله صعود و تيم‌هاي بزرگي مانند تراكتورسازي و ذوب‌آهن را حذف كردند.

سرمربي پرسپوليس گفت:‌با اين قهرماني در اول راه قرار داريم و در واقع استارت پرسپوليس براي قهرماني در آسيا با اين عنوان زده شد. بايد نقاط ضعف خود را بخوبي برطرف كنيم و در آسيا حرف‌هاي زيادي داشته باشيم. امسال هدفمان در جام حذفي بود اما فصل بعد به آسيا فكر مي‌كنيم.

وي درباره ارتباطش با حبيب كاشاني گفت: احترام زيادي براي وي قائل هستم و با كمك وي و به عشق هواداران پرسپوليس به اين تيم آمدم. كاشاني با مديريتش در اين تيم پرحاشيه كارها را برايم راحت‌تر كرد و من توانستم فقط به مسائل فني فكر كنم. دوست دارم با اين مدير به كارم ادامه دهم و براي هواداران پرسپوليس نيز فرد مؤثري باشم.

دايي درباره اين كه با اين قهرماني محبوب‌تر شده است تصريح كرد: از اول نزد هواداران پرسپوليس محبوب بودم و آنها هميشه به من لطف داشتند اما براي مدت زماني خواسته و ناخواسته از اين تيم جدا شده و براي سايپا و صباباتري بازي كردم. در آن زمان هم دلم با پرسپوليس بود هرچند براي تيم خود نهايت تلاش را مي‌كردم.

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: نمي‌توانم قول قهرماني در آسيا را از حالا بدهم اما مطمئن باشيد تنها هدف ما موفقيت در آسيا است. از فردا نقاط ضعف خود را شناسايي كرده و با جذب افراد خوب با قدرت بيشتر براي فصل آينده ظاهر شويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)