وقتي پرسپوليس بيشترين سهميه را در اردوي ملي دارد

مرجع خبری پرسپولیس : دفعه قبل و پيش از اردوي تيم ملي در اتريش با توجه به يارگيري‌هاي پرسپوليس پيش‌بيني مي شد اين تيم 7 بازيكن در اردوي اتريش داشته باشد.

 

 اما افشين قطبي تا حدودي بازيكنان، حبيب كاشاني، علي دايي و هواداران پرسپوليس را متعجب كرد و تنها سه بازيكن (حقيقي، نوروزي، رضايي) را به اروپا برد. در سه بازي تداركاتي اروپايي تيم ملي، حقيقي كه اصلا بازي نكرد و دو مهاجم تند و تيز قرمزها حضوري نصف و نيمه در تركيب داشتند.

 

 خط خوردن 4 نفر ديگر (فشنگچي، نوري، محمد و علي عسگر) اما مورد اعتراض سرمربي و سرپرست باشگاه پرسپوليس واقع شد، هرچند مصدوميت فشنگچي و حضور دومي در اردوي تيم اميد دليل نسبتا قانع‌كننده‌اي براي كنار گذاشتن اين دو نفر بود.

 

 هرچند اين كاهش سهميه در نهايت به نفع پرسپوليس تمام شد و علي دايي با تيم كامل‌تري آماده حضور در ليگ دهم شد اما اعتراض‌ها تمامي نداشت و در آستانه بازي اول و كنفرانس مطبوعاتي باشگاه، دوباره دايي و كاشاني نسبت به موضع قبلي‌شان تاكيد كردند و گفتند كاهش سهميه پرسپوليس در تيم ملي شوكه‌شان كرده است.

ديروز اما ليست جديد تيم ملي براي بازي تداركاتي با ارمنستان اعلام شد و سهميه پرسپوليس نسبت به اردوي قبلي، 2 بازيكن افزايش يافت. اين بار به غير از حقيقي، نوروزي و رضايي، علي عسگر و نوري به تيم ملي دعوت شده بودند تا سرخ‌ها بيشترين سهميه را در اردوي تيم ملي داشته باشند. حال اينكه بازگردانده شدن نوري و علي عسگر به اردوي تيم ملي به خاطر انتقادات اخير بوده يا بازي‌هاي خوب اين دو نفر در هفته ابتدايي ليگ جاي بحث دارد.

 

 هرچند مشخص نيست افشين قطبي براساس درخشش اين 5 بازيكن و به صورت كلي‌تر تمام 24 نفر دعوت شده در دو بازي ابتدايي آنها را به اردو دعوت كرده يا نه اما چيزي كه مشخص است اينكه از جمع 5 نفره پرسپوليس شايد تنها يك بازيكن در تركيب اصلي تيم ملي مقابل ارمنستان قرار گيرد.

 

 آن وقت است كه جدايي اين 5 نفر از پرسپوليس دوباره براي اين تيم مشكل‌ساز خواهد شد و بعيد نيست علي دايي به تاريخ اين بازي و دعوت از 5 بازيكن اصلي تيمش كه شايد هيچ كدام‌شان مقابل ارمنستان فيكس نباشند، اعتراض كند.

ملي پوشان پرسپوليس از روز هفدهم مرداد ماه يعني دو روز پس از بازي اين تيم مقابل سايپا به اردوي تيم ملي خواهند رفت و يقينا 4 و احتمالا 5 روز در تمرين تيم باشگاهي‌شان حاضر نخواهند بود. از آنجايي كه هر 5 بازيكن دعوت شده به اردو، جزو نفرات اصلي دايي هستند، سرمربي پرسپوليس بايد بدون 45 درصد تيمش براي بازي نفت آبادان در هفته چهارم ليگ برتر آماده شود.

 البته خوش‌شانسي پرسپوليس اينجاست كه اين تيم در هفته چهارم يك روز ديرتر از بقيه تيم‌ها (شنبه 23 مرداد) به ميدان خواهد رفت. بدين ترتيب چنانچه تيم ملي چهارشنبه 20 مرداد ماه از ايروان به تهران برگردد، 5 بازيكن فوق مي‌توانند از روز بيست و يكم در اختيار پرسپوليس باشند و در دو جلسه پاياني تمرين‌هاي قبل از بازي با نفت آبادان زير نظر دايي كار كنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)