از دیروز به فکر جانشین اوسال هستم / امیدوارم مشکلش جدی نباشد

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي پس از برتري 2 بر يك برابر سايپا عنوان كرد: در ابتدا روز خبرنگار را به تمام اهالي رسانه تبريك مي‌گويم و اميدوارم روزهاي خوبي را در پيش داشته باشند.

 

وي ادامه داد: پرسپوليس در ديدار مقابل سايپا مستحق برد بود. البته بايد با گل‌هاي بيشتري اين تيم را شكست مي‌داديم. تيم ما در اين مسابقه در نيمه دوم فرصت‌هاي زيادي داشت كه از دست رفت اما مهم كسب 3 امتياز مسابقه بود.

دايي در خصوص اينكه آيا پرسپوليس در اين فصل در خط حمله از لحاظ تعداد نفرات مشكلي ندارد گفت: متأسفانه ما روي بازيكن بوركينافاسويي سرمايه‌گذاري كرديم ولي هنوز جواب آزمايش دوم او نيامده است. دعا مي‌كنم مشكل هروه اوسال جدي نباشد ولي در خصوص بيماري او بايد بگويم كه مريضي كسي را صدا نمي‌زند. هنگامي كه اين بازيكن با پرسپوليس قرارداد بست مشكلي نداشت ولي اگر جواب آزمايش اوسال منفي باشد قرارداد او را فسخ مي‌كنيم.

 

وي در خصوص اينكه آيا جانشيني براي اين بازيكن در نظر گرفته است يا خير، گفت: مطمئن باشيد جاي او را پر خواهيم كرد. از ديروز براي جانشيني اين بازيكن دست به كار شديم و به فكر به خدمت گرفتن يك مهاجم ديگر هستيم.

وي در پاسخ به سؤالي مبني براينكه آيا از روز اول پرسپوليس در خط حمله از لحاظ نفر كم نداشت، گفت: حميد علي‌عسگر مي‌تواند در پست مهاجم بازي كند ضمن آنكه غلامرضا رضايي، نوروزي، آرفي و مجتبي زارع را در خط حمله در اختيار داريم.

دايي در خصوص اينكه آيا آرفي شرايط مسابقه را به دست آورده است يا خير، گفت: اگر او شرايط بازي نداشت در ليست 18 نفره ما قرار نمي‌گرفت. تعويض‌هاي تيم من نسبت به شرايط بازي انجام مي‌شود. در بازي مقابل سايپا با توجه به فشار اين تيم از جناح چپ بادامكي را به سمت راست برديم و او در اين منطقه خوب كار كرد.

اين مربي در خصوص عملكرد خط دفاعي گفت: خط دفاعي تيم ما خوب كار كرده ولي هماهنگي آنها نيازمند زمان است.

دايي در خصوص بازي آينده اين تيم مقابل نفت آبادان گفت: آنها تيم خوبي هستند كه از هر سه بازي خود 9 امتياز كسب كردند. با توجه به شرايط سخت تيمي و وضعيت خاص آب‌وهوايي آبادان تنها براي كسب 3 امتياز پا به زمين خواهيم گذاشت.

وي در خاتمه در خصوص اينكه چرا پس از پايان مسابقه منتظر محمد مايلي‌كهن براي دست دادن نماند گفت: اين صحنه را من نديدم. بازي تمام شد و من به رختكن رفتم. در بازي گذشته با صبا مگر آقاي ياوري در آخر بازي به سمت من آمد يا من سمت او رفتم؟ اينها چيزهايي است كه ما بزرگ مي‌كنيم و نبايد به آن پرداخته شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)