بايد منتظر روز سختي مقابل پاس باشيم

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي سرمربي پرسپوليس درباره ديدار روز شنبه مقابل پاس همدان گفت: «بازي بسيار سختي داريم. اين تيم داراي مهره‌هاي بسيار خوب و يك مربي خوب به نام علي اصغر مديرروستا است. مديرروستا يكي از بهترين مربيان فوتبال ما است و به نظرم بايد منتظر روز سختي باشيم.»

 

وي افزود: «به دنبال اين هستيم تا با يك بازي منطقي و با تمركز در زمين خودمان، بتوانيم برنامه خود را به حريف ديكته كنيم و به خواسته‌مان برسيم. در اين بازي قطعا به دنبال تصاحب صدر جدول خواهيم بود.»

 

دايي درباره بازيكنان محروم و مصدوم گفت: «خدا را شكر مصدوم و محرومي نداريم و اميدوارم با اضافه شدن بازيكنان ملي‌پوش‌مان با قدرت كامل به ديدار پاس برويم.»

 

سرمربي پرسپوليس درباره جدايي مهدي تارتار و حضورش در راه‌آهن به‌عنوان سرمربي هم گفت: «تارتار دوست بسيار نزديك من است. ايشان روز سه‌شنبه و در ابتداي تمرين به ديدارم آمد و از من اجازه گرفت تا به راه‌آهن برود. او يكي از افرادي است كه رفاقتي ديرينه با من دارد و هرجا كه باشد برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.»

 

دايي درباره حضور مربي جديد به جاي تارتار گفت: «تمهيداتي را در نظر مي‌گيريم تا كادر فني كامل‌تر شود و از اين بابت دچار مشكل نشويم. مطمئن باشيد فردي را به تيم اضافه مي‌كنيم تا كادر فني قوي‌تري داشته باشيم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)