برای تارتار آرزوی موفقیت می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: با شناختي كه از پاس همدان داريم براي تصاحب صدر جدول به ديدار اين تيم مي‌رويم.

 

علي دايي درباره ديدار روز شنبه برابر پاس همدان عنوان كرد: بازي بسيار سختي داريم. اين تيم داراي مهره‌هاي بسيار خوب و يك مربي خوب به نام علي اصغر مديرروستا است. مديرروستا يكي از بهترين مربيان فوتبال ما است و به نظرم بايد منتظر روز سختي باشيم.

وي افزود: به دنبال اين هستيم تا با يك بازي منطقي و تمركز در زمين خودمان بتوانيم برنامه خود را به حريف ديكته كنيم و به خواسته‌مان برسيم. در اين بازي قطعا به دنبال تصاحب صدر جدول خواهيم بود.

 

دايي در خصوص بازيكنان محروم و مصدوم گفت: خدا را شكر مصدوم و محرومي نداريم و اميدوارم با اضافه شدن بازيكنان ملي‌پوش‌مان با قدرت كامل به ديدار پاس برويم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص جدايي مهدي تارتار و حضورش در راه‌آهن به عنوان سرمربي تاكيد كرد: تارتار دوست بسيار نزديك من است. ايشان روز گذشته و در ابتداي تمرين به ديدارم آمد و از من اجازه گرفت تا به راه‌آهن برود. او يكي از افرادي است كه رفاقتي ديرينه با من دارد و هرجا كه باشد برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.

دايي در خصوص حضور مربي جديد به جاي تارتار گفت: تمهيداتي را در نظر مي‌گيريم تا كادر فني كامل‌تر شود و از اين بابت دچار مشكل نشويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)