در انزلی هم پیروز می شویم / مدیون هواداران هستیم

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در نشست خبري بعد از ديدار مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را خوب شروع نكرديم و ملوان بهتر از ما بازي كرد. در 15 دقيقه آخر نيمه اول به خود آمديم و نيمه دوم كاملا در اختيار ما بود.

وي ادامه داد: در نيمه دوم كلاً متفاوت‌تر از نيمه اول بازي كرديم و همه ديدند كه ملوان يك توپ آورد و آن توپ داخل دروازه ما رفت. آمده بوديم كه بازي را ببريم و خدا را شكر مي‌كنم كه با دو گل اختلاف پيروز شديم. من دو باخت به ملوان داده بودم كه يكي از آنها را جبران كرديم و سعي مي‌كنيم در انزلي هم پيروز شويم و با خاطره‌اي خوب مسابقات را به پايان برسانيم.

سرمربي تيم پرسپوليس ضمن انتقاد از عملكرد داور گفت: داور 3 پنالتي براي تيم ما نگرفت. همانطور كه در اهواز گفتم داور به سود فولاد پنالتي نگرفته بود امروز به اشتباه به هادي نوروزي كارت زرد داد و بازيكن ما را دو كارته كرد.

دايي عنوان كرد: بعضي‌ها باختند ولي داور را رنگي خواندند ولي ما امروز 3 پنالتي برايمان گرفته نشد و تعجب من اين است كه چرا در مسابقات حذفي اين همه اخطار بايد داده شود. ما همه جوره در اين بازي فشار آورديم و بدشانس بوديم كه با گل‌هاي بيشتر پيروز نشديم.

سرمربي پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال كه آيا مازيار زارع كه قبلا ملواني بوده قبل از مسابقه براي زدن ضربات پنالتي اعلام آمادگي كرده بود يا خير، گفت: در ملوان بوده يا نه، تمام شد و رفت. مازيار چند سال است كه از ملوان جدا شده؟ او پنالتي را خراب كرد و به تير دروازه زد ولي فداي سرش. در نيمه دوم آمد و با جان و دل بازي كرد.

دايي در خصوص اينكه آيا در دفاع تيمي پرسپوليس راضي بود يا خير، گفت: معلوم است از دفاع تيمي كه 2 گل در خانه‌اش مي‌خورد راضي نيستم. البته منظورم دفاع تيمي است. فكر مي‌كنم به غير از آن توپي كه ملواني‌ها در نيمه دوم به زمين ما آوردند و گل شد، در اين نيمه ديگر اشتباهي نداشتيم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه اگر ملوان 10 نفره مي‌شد باز همين نتيجه را بدست مي‌آورديد، گفت: اخراج جزئي از فوتبال است و شايد اگر روي علي عسگر آن خطا را مرتكب نمي‌شدند مي‌توانستيم گل بزنيم. وقتي در دقيقه 45 گل بزنيد روحيه تيم بالا مي‌رود. در بين دو نيمه سر همه بازيكنان در رختكن پائين بود. من معتقد هستم 10 نفره شدن هم جزئي از فوتبال است همانطور كه داور مثل آب خوردن از 3 پنالتي ما عبور كرد.

تماشاگران ملوان پس از پايان بازي با در دست داشتن اسكناس شعارهايي سر دادند و منظورشان اين بود كه فدراسيون مي‌خواهد تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در جام حذفي قهرمان شوند.

دايي در اين خصوص گفت: اين‌ها بهانه است، توقع داشتيد وقتي بازيكن ما تك به تك شده داور كارت قرمز ندهد؟ اتفاقا داور خيلي به آنها لطف داشت. كارشناسان بگويند چند پنالتي براي ما گرفته نشد و اگر اين اتفاق مي‌افتاد امروز كار را در همين جا تمام مي‌كرديم. تماشاگران ملوان بخاطر تعصب به تيمشان و شهر انزلي اين حرف را زدند وگرنه اگر قرار بود فدراسيون كاري را انجام دهد بازي گذشته اين كار را مي‌كرد كه ملوان مقابل استقلال پيروز نشود.

در ادامه نشست خبري يكي از خبرنگاران از دايي پرسيد آيا اين روند پيروزي‌هايتان براي فصل بعد هم تكرار مي‌شود يا خير كه سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: شما اول ببينيد فصل آينده من هستم يا نه، بعد چنين سؤالي بپرسيد. اين تيم قبل از هفته‌هاي پاياني ليگ هم خوب بازي كرد و در طول فصل فقط در 4 يا 5 بازي بد بوديم كه اين نتايج به ما ضربه زد. خدا را شكر كه توانستيم يك مرحله بالاتر برويم و اميدوار هستم در انزلي كار را تمام كنيم.

در ادامه يكي ديگر از خبرنگاران از سرمربي پرسپوليس سؤال كرد: شما گفتيد داور به ملوان لطف داشت،‌ آيا اگر داور اين‌گونه سوت نمي‌زد، نتيجه برعكس مي‌شد؟ كه علي دايي در پاسخ گفت: در اهواز داور به نفع فولاد پنالتي نگرفت و من با شجاعت گفتم و حتي شايد خيلي‌ها ناراحت شدند. اينجا هم داور 3 پنالتي نگرفت پس نتيجه به چه شكل عوض مي‌شود؟ چه زماني بوده كه من از شكست فرار كرده باشم ولي شما سؤالت را درست بپرس چون خيلي وقت است كه من با شبكه 2 تعامل ندارم. اعتقاد دارم شما سؤالات بودار مي‌پرسيد وگرنه من هميشه پاسخ خبرنگار را داده‌ام و همه شما شاهد هستيد. صحبت من واضح است. من مي‌گويم داور براي ما 3 پنالتي نگرفت. آيا انگليسي صحبت كرد؟ آيا حرفم عربي بود؟ من به فارسي جواب شما را دادم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه براي ديدار برگشت چه راهكاري داريد، گفت: ما امروز خيلي بد شروع كرديم و ملوان ميدان‌داري كرد. در واقع آنها تيم ما را جا مي‌گذاشتند ولي براي بازي برگشت كاري مي‌كنيم كه اين اتفاقات نيفتد

علي دايي در خصوص محرومان پرسپوليس براي بازي آينده، گفت: عليرضا محمد و هادي نوروزي محرومان ما براي ديدار آينده هستند ولي بازيكناني داريم كه امروز جزو ليست 18 نفره نبودند و براي آن مسابقه جايگزين خواهند شد.

وي در ادامه صحبت‌هايش در خصوص اينكه آيا در انزلي براي برد به ميدان مي‌رويد يا احتياط مي‌كنيد، گفت: هنوز هيچ چيز تمام نشده ولي دوست دارم جام را با پيروزي بگيرم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينكه آيا با توجه به نزديك شدن به سومين جام در طول مربيگري‌اش آيا از عملكرد خود راضي است يا خير، گفت: من كارم را انجام مي‌دهم و اصلا راجع به خودم صحبت نمي‌كنم. دوست دارم از لحاظ علمي و فني در سطح بالايي باشم و خيلي چيزها ياد بگيرم. من هنوز در ابتداي راه هستم و تازه 4 يا 5 سال است كه مربيگري را شروع كردم.

دايي در پايان در پاسخ به اين سؤال كه آيا هواداران در روند پرسپوليس تأثير داشت يا خير، گفت: شك نكنيد كه اين سكوها يكي از عوامل موفقيت ما بودند و اين مسئله را نمي‌توان كتمان كرد. ما مديون هوادارانمان هستيم و اميدوارم اتفاقاتي بيفتد كه در انزلي هم شاهد حضور اين تماشاگران باشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)