شكست‌هاي ما ربطي به فدراسيون ندارد/پرسپولیس به اوج برخواهد گشت
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: به دليل نتايج ضعيف كه دور از شأن ما است، از هواداران پرشمار تيم خجالت مي‌كشم.

 

علي دايي پس از شكست برابر پيكان قزوين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتيجه را 3 بر صفر واگذار كرديم و از هواداران پرسپوليس خجالت مي‌كشيم، از آنهايي كه ما را همواره حمايت مي‌كنند. البته از لحاظ فوتبالي تيم برتر ميدان بوديم اما با شكست 3 بر صفر ديگر حرفي براي گفتن نداريم. پيكان از موقعيت‌هاي خود استفاده كرد و ما نتوانستيم اين كار را انجام دهيم.

 

وي ادامه داد: متاسفانه چند بازيكن را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم.

 

غلامرضا رضايي و حميد علي‌عسگر نيز پس از حضور در تيم اميد آمادگي لازم را ندارند اما مطمئن باشيد پرسپوليس دوباره به روزهاي خوش باز خواهد گشت.

 

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: روي اشتباهات بچه‌گانه گل خورديم. در نيمه اول ببينيد چه گل‌هايي خورديم و در نيمه دوم نيز در دقيقه 89 با اشتباه دروازه‌بانمان يك گل زيبا خورديم. در حال حاضر همه چيز به ضرر ما است. ما سعي و تلاش مي‌كنيم تا به شرايط خوب بازگرديم. اكنون فوتبال روي بدش را به ما نشان مي‌دهد.

 

دايي گفت: نمي‌توانم باخت 3 بر صفر را توجيه كنم. در ديدار قبل نيز 4 بر يك مقابل سپاهان شكست خورديم. بنابراين حرف‌هايي كه شما مي‌زنيد درست است و من نمي‌توانم حرفي بزنم اما نگاه كنيد آيا ما واقعا امروز مستحق شكست 3 بر صفر بوديم. تمام كارهاي فني كه بايد انجام مي‌داديم را انجام داديم. در عمق دفاع حركت كرديم. شوت زديم اما ابراهيم ميرزاپور از زمان شروع فوتبالش تا به امروز، در ديدار با پرسپوليس درخشش فوق‌العاده داشت. اين هم از شانس من است كه او تا امروز چنين بازي را انجام نداده است.

 

سرمربي اسبق تيم ملي در مورد شكست‌هاي پرسپوليس و ارتباطش با فدراسيون فوتبال گفت: باخت‌هاي پرسپوليس چه ارتباطي با فدراسيون دارد؟ هواداران ما به فدراسيون فوتبال چه كار دارند؟ شايد در برخي ديدارها مشكلات داوري باعث شده نتوانيم امتياز لازم را بگيريم اما فدراسيون مقصر نيست. از من مربي تا تك تك بازيكنان مقصر نتايج پرسپوليس هستيم. ما بد كار كرديم اما واقعيت آن است كه تا امروز پرسپوليس گل تاكتيكي نخورده و بيشتر بر روي اشتباهات فردي خود گل مي‌خوريم.

 

وي در مورد ديدارهاي دور برگشت گفت: بايد خيلي كار كنيم تا اين تيم درست شود. امتيازهاي بدي را از دست داديم و باخت‌هاي بدي داشتيم. اين نتايج در شان پرسپوليس و هوادار پرسپوليس نيست. من حرفي براي گفتن ندارم. من و بازيكنان بايد تلاش بيشتري كنيم تا شرايط تيم درست شود.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد جدايي كريم باقري از اين تيم گفت: متاسفانه باقري در بد موقعي ما را تنها گذاشت. ما روي او حساب كرده بوديم. هنوز نمي‌دانم چرا باقري در تمرينات ما شركت نكرد. اين كار از نظر حرفه‌اي و اخلاقي دور از شان آقا كريم بود. چرا بايد تمرينات را كنار بگذارد؟ ما بر روي تك تك بازيكنان حساب كرده بوديم. برخي از بازيكنان بزرگ در 15 دقيقه آخر مسابقه مي‌آ‌يند و نتيجه را تغيير مي‌دهند. مثلا توتي از باقري و دايي خيلي بزرگتر است اما هر زمان كه مربي به او مي‌گويد وارد زمين مي‌شود و حتي مي‌تواند نتيجه را تغيير دهد.

 

وي ادامه داد: از آقا كريم انتظار نداشتم اينگونه رفتار كند. هيچ بازيكني نمي‌تواند بگويد من بايد در تركيب ثابت حضور داشته باشم. چنين چيزي در هيچ جاي دنيا ديده نمي‌شود. مسي و رونالدو هم نمي‌توانند بگويند من بايد فيكس بازي كنم. به درست يا غلط علي دايي سرمربي پرسپوليس است و من تصميم‌گيرنده هستم كه چه كسي در تركيب حضور داشته باشد زيرا بايد پاسخگوي مسائل فني تيم باشم. چرا هيچ كس از ساير بازيكنان نمي‌پرسد كه چرا 3 بر صفر باختيد زيرا مسئول فني تيم من هستم. بازيكنان بايد در اختيار تيم باشند. اين معنا و مفهوم ندارد كه بازيكني در وسط راه از ما جدا شود.

 

دايي تاكيد كرد: من بهترين سال‌هاي جواني‌ام را در كنار آقا كريم بازي كردم و به غير از احترام بين ما چيزي نبوده است. او مثل برادر من است و دوستش دارم اما نبايد دست ما را خالي مي‌گذاشت. نبود آقا كريم از لحاظ روحي و رواني بر روي بازيكنان تيم تاثير منفي گذاشت. صلاح نبود او تيم را ترك كند.

 

دايي در مورد اينكه او قصد خداحافظي از فوتبال را دارد، گفت: من نمي‌توانم به باقري بگويم خداحافظي كن يا نكن. تابع تصميمات باشگاه هستم. اگر كريم باقري را نمي‌خواستيم چرا با او قرارداد يك ساله امضا كرديم. اينكه شما مي‌گوييد باقري آماده است، آيا تاكنون يك جلسه در تمرينات تيم ما شركت كرده‌ايد؟ كادر فني تشخيص مي‌دهد چه كسي آماده است. البته همه بازيكنان ما آماده هستند بنابراين بايد 25 بازيكن را به ميدان بفرستم. من نمي‌گويم آقا كريم آماده نيست اما تشخيص اين مسئله به عهده كادر فني است.

 

وي گفت: من مسئول برگزاري بازي خداحافظي نيستم. باقري و كاشاني با هم صحبت كردند و من در اين مورد تابع تصميمات باشگاه هستم. آقا كريم يك بار با من حرف زد و من به او گفتم بايد خوب تمرين كني. يك روز ممكن است 10 دقيقه بازي كني و يك روز ممكن است در فهرست 18 نفر هم نباشي و گاهي هم ممكن است در 5 هفته متوالي بازي كني. بازيكنان ما به بودن باقري عادت كرده بودند و غيبتش بر روي تيم ما تاثير منفي گذاشت. او سال‌ها در اين تيم بازي كرده است.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد مسائل فني ديدار با پيكان گفت: در نيمه دوم ما حاكم مطلق ميدان بوديم. البته پيكان هم خوب دفاع كرد و اين طبيعي بود و سه امتياز را از ما گرفت. من هنوز باور نمي‌كنم سه گل در اين مسابقه خورده‌ايم و از اين بابت از هواداران پرسپوليس خجالت مي‌كشم.

 

دايي در مورد دور برگشت ليگ گفت: تمام داشته‌هاي ما همين است اما اين تيم را درست مي‌كنيم ونتايج لازم را مي‌گيريم. فاصله ما با بالاي جدول زياد نيست. دو شكست بد خورديم اما با سه برد مي‌توانيم شرايط را تغيير دهيم.

 

وي در مورد علت جدايي شيث رضايي از پرسپوليس گفت: من مسائل را باز نمي‌كنم و بهتر است حرمت‌ها حفظ شود و در اين مورد صحبت نمي‌كنم.

 

دايي در مورد اعتراض به داوري در اين مسابقه گفت: در زمان گل اول پيكان تصور مي‌كردم گل اين تيم آفسايد باشد. شايد هم آفسايد بوده اما پس از آن نيمكت پرسپوليس اعتراضي به داوري نداشت. حتي به تماشاگران هم اشاره كردم كه به داور كاري نداشته باشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)