پادرمياني خوردبين و كاشاني بي‌فايده بود

مرجع خبری پرسپولیس : درباره شيث رضايي و كنار گذاشتن‌اش از پرسپوليس، علي دايي تصميم‌اش را گرفته و حاضر به كوتاه آمدن هم نيست.

 

او گفته ديگر نيازي به اين بازيكن ندارد و البته مسوولان پرسپوليس در تلاش‌اند كه شيث را دوباره برگردانند. در اين باره در جريان تمرين عصر سه‌شنبه محمود خوردبين صحبت‌هايي را با دايي داشت اما در نهايت راه به جايي نبرد.


در اردوي همان شب در هتل المپيك هم حبيب كاشاني در صحبت‌هاي درگوشي‌اش با علي دايي خواستار بازگشت شيث رضايي به تمرين‌ها شد اما سرمربي پرسپوليس اين بار هم حاضر نشد كوتاه بيايد و تاكيد كرد كه ديگر شيث را براي تيمش نمي‌خواهد.


البته اصرارهاي كاشاني براي قانع كردن او بالاخره كمي دايي را نرم كرد و در آخر او گفت كه تنها بعد از بازي با ذوب‌آهن حاضر است درباره وضعيت شيث با مسوولان باشگاه گفت‌وگو كند اما خب بعيد است كه حتي آن موقع هم راضي به بازگرداندن او شود.


مديران پرسپوليس هم البته اصرارشان براي حفظ شيث، دوري بيشتر از حاشيه‌هاست، براي همين تصميم دارند او را برگردانند و با چند هفته محروميت از تركيب كنارش بگذارند كه البته در اين صورت هم بعيد است دايي حاضر شود بار ديگر و بعد از آن محروميت به شيث رضايي فرصت بازي بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)