مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي با انتقاد غير مستقيم از فدراسيون و کميته انضباطي در خصوص ممنوع‌المصاحبه شدن گفت: «از اين به بعد در مورد آب و هوا و دانشگاه شريف و کشتي‌گيران و مسائل ديگر صحبت مي‌کنم. »


علی دایی در یک مصاحبه تلفنی در برنامه فوتبالی نود با انتقاد غیر مستقیم از فدراسیون و کمیته انضباطی در خصوص ممنوع‌المصاحبه شدنش گفت: «از این به بعد در مورد آب و هوا و دانشگاه شریف و کشتی‌گیران و مسائل دیگر صحبت می‌کنم و مطمئنا دیگر در مورد فوتبال حرف نمی‌زنم.

 

من که 25 سال از عمرم را در فوتبال گذرانده‌ام و چیزی از فوتبال سر درنمی‌آورم دیگر حرفی در مورد فوتبال نمی‌زنم تا آقایانی که در حال حاضر پست و سمت دارند و خیلی از فوتبال سر درمی‌آورند در این مورد صحبت کنند!»

 

وی افزود:ازاین به بعد که به جلسات فدراسیون جهانی فوتبال می‌رود، در جلسات FIFA در مورد آب و هوا و اتفاقات غیر فوتبالی حرف می‌زند تا به رای کمیته انضباطی احترام گذاشته باشد و حرف فوتبالی نزده باشد.

 

او همچنین با طرح این سوال که: «در جام باشگاه‌های آسیا که برای مربیان مصاحبه مطبوعاتی می‌گذارند اجازه دارم در مورد فوتبال حرف بزنم یا نه؟» به صورت غیر مستقیم از فدراسیون و کمیته انضباطی در خصوص ممنوع‌المصاحبه شدنش انتقاد کرد .

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)