سكوت پيرواني و تكذيب باشگاه
مرجع خبری پرسپولیس : از آن روزي كه همكاري چندماهه تارتار با پرسپوليس به آخر رسيد تا همين امروز، همه دارند براي او دنبال جانشين مي‌گردند، غير از علي‌دايي.

 

او كه حتي پيش از حضور مهدي‌تارتار تمايلي به پرتعدادتر شدن كادرفني نداشت، الان هم برنامه‌اي براي اين كار ندارد و اگر جاي تارتار روي نيمكت پرسپوليس تا امروز خالي مانده، دليلش فقط و فقط خواسته سرمربي است.

 

در تمام چند ماه گذشته او هر بار در واكنش به اين اعلام باشگاه كه «جانشين تارتار را دايي بايد تاييد كند» سكوت كرد و الان هم كه از حضور دوباره افشين‌پيرواني در كادرفني تيم سرخپوش پايتخت مي‌شنويم، باز حرفي نمي‌زند و همه‌چيز را مثل يك شايعه، معلق گذاشته.

 

 

حال آنكه حرف آخرش را در همين جلسه چند روز پيش با حبيب‌كاشاني زد و گفت كه اصلا نمي‌خواهد جاي تارتار را با حضور مربي ديگري پر كند. خود افشين‌پيرواني هم كه به‌خاطر ناكامي‌هاي استيل‌آذين تازه از مربيگري اين تيم استعفا كرده مثل سرمربي پرسپوليس پا در جاده سكوت گذاشته و فقط مي‌گويد كه نه پيشنهادي رسيده و نه مذاكره‌اي شده. باشگاه هم كه خواسته دايي- مخالفت با حضور مربي جديد- را پذيرفته و نمي‌خواهد آن را رسانه‌اي كند، چاره‌اي پيش روي خود نمي‌بيند جز تكذيب همه نام‌هاي به ميان آمده براي مربيگري در پرسپوليس.

 

اگر هم روزي قرار شد يكي از اين گزينه‌ها جاي تارتار بنشيند، بي‌شك آن فرد افشين‌پيرواني نخواهد بود چرا كه بعید است دیگر پیروانی سمت دستیاری را قبول کند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)