از پيوستن هاشميان به پرسپوليس خوشحالم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه براي كميته انضباطي متاسف است گفت: براي پوشيدن پيراهن تيم ملي زحمت كشيدم.

 

علي دايي درباره پاسخ كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر اينكه وي از تيم ملي به خارج از كشور رفته است و سر فوتبال ايران منت مي‌گذارد عنوان كرد: براي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال متاسفم كه چنين موضوعي را اعلام كرده است.

 

يك بار گفتم و باز هم تكرار مي‌كنم بهتر است كميته انضباطي به وظايف خودش رسيدگي كند. ما بايد بدانيم هر كدام در چارچوب خودمان وظيفه‌اي داريم. من چگونه به تيم ملي رسيدم؟ حتما زحمت كشيدم.

 

وي افزود: مگر مي‌شود همين طوري يك نفر را به تيم ملي ايران دعوت كنند. همين طوري به تيم ملي دعوت نشدم و با تلاش و كوشش لباس مقدس جمهوري اسلامي ايران را بر تن كردم. كسي كه پيراهن تيم ملي را مي‌خواهد بايد زحمت بكشد. كسي كه مي‌خواهد به تيم ملي برسد بايد از خيلي چيزها بگذرد تا به هدفش برسد. من هيچ منتي نمي‌گذارم و خدا را شكر مي‌كنم كه توانسته‌ام قلب ملت ايران را در هر بازي كه به ميدان رفته‌ام شاد كنم حالا هر چه مي‌خواهند بگويند.

دايي  در خصوص پيوستن وحيد هاشميان به پرسپوليس گفت: وحيد بازيكني بزرگ و بسيار باهوش است و اميدوارم با تجربه‌اي كه دارد به پرسپوليس كمك كند. بسيار خوشحال هستم كه هاشميان كه از لحاظ اخلاق نيز بسيار بازيكن خوبي است و سال‌ها در آلمان توپ زده به پرسپوليس پيوسته و اميدوارم با درخشش خود دل هواداران پرسپوليس را شاد كند.

سرمربي پرسپوليس درباره حريفان اصلي قرمز پوشان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: همه تيم‌ها براي ما دشوار هستند چون برنامه‌ ريزي‌هاي خوبي دارند. به دنبال اين هستيم كه با جمع آوري اطلاعات دقيق‌تر و بيشتر از تيم‌هاي هم گروه‌مان در ليگ قهرمانان آسيا شناخت بيشتري پيدا كنيم. سعي خواهيم كرد بهترين و جامع ترين اطلاعات را جمع آوري كنيم تا مشكلي در اين راه نداشته باشيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)