تا دادکان نیاید پیشرفت نمی کنیم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل يك شكست من را اخراج كردند اما مربي‌اي‌ كه با فاميل بازي سر كار آمده ابقا مي‌شود.


علي دايي در پايان نشست خبري ديدار پرسپوليس و نفت تهران كه با نتيجه 3 بر يك به سود سرخپوشان به پايان رسيد در گفت و گويي با دوربين يكي از برنامه‌هاي ورزشي ناگفته‌هايي را از زمان سرمربي‌گري‌اش در تيم ملي بيان كرد.

 

دايي گفت: زماني كه من سرمربي تيم ملي بودم بخشي از حرف‌ها را زدم و يكسري ناگفته هم دارم اما يك سؤال برايم مطرح است اينكه چطور من پس از شكست برابر عربستان بركنار مي‌شوم اما سرمربي تيم ملي نوجوانان با وجود آنكه تيمش در مرحله مقدماتي آسيا حذف مي‌شود همچنان ابقا مي‌شود. اين مربي با زد و بند فاميلي بر سر كار آماده و سرمربي شده اما به خاطر شكست برابر عربستان حق و حقوقم را فدراسيون نمي‌دهد. با شرايط كنوني فوتبال ايران به جايي نمي‌رسد اما اگر دادكان به فوتبال بازگردد به دليل تسلطش به اين رشته مي‌توانيم پيشرفت كنيم.

 

 

دايي با اشاره به ناكامي تيم جوانان عنوان كرد: علي دوستي كارنامه‌اش در فوتبال ايران مشخص است و تيم را قهرمان كرده و مربي زحمتكشي است.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد بازي‌هاي تداركاتي اين تيم عنوان كرد: آن موقع من ديدار با تيم ملي سودان را در آلمان هماهنگ كرده بودم و به مهدي تاج گفتم مكاتباتش‌ را انجام دهيد اما اين كار انجام نشد و يك هفته بعد ايميلي از سودان گرفتم كه با توجه به عدم اقدام فدراسيون شما سودان با تيم ديگري بازي مي‌كند. فدراسيون با تيمي كه خودش مي‌خواست براي ما بازي تداركاتي گذاشت. متاسفانه مهدي تاج تمام برنامه‌هايش را در يك تقويم مي‌نويسد كه اين روش كاري مربوط به سال‌هاي خيلي دور است.
وي افزود: فدراسيون براي تيم ملي در زماني بازي گذاشت كه مورد تائيد من نبود و وقتي به آنها گفتم، گفتند ليگ را تعطيل كرده‌ايم و اگر در اين تاريخ بازي نگذاريم آبرويمان مي‌رود. همكارانم نيز از من انتقاد كردند در حالي كه اطلاعات كاملي نداشتند و با سنگالي بازي كرديم كه حتي پيراهن دوم نداشت و به جاي سودان براي ما با ليبي بازي گذاشتند.

دايي در مورد برنامه‌هايش در تيم ملي گفت: براي تك تك روزهايي كه در تيم ملي حضور داشتم برنامه داشتم و يك روز مي‌توانم همه اين برنامه‌ها را به همگان اعلام كنم.
سرمربي پرسپوليس با انتقاد از تدارك فدراسيون براي تيم ملي جوانان گفت: شماره پيراهن بازيكنان تيم جوانان را با ماژيك نوشتند و اين مايه‌ آبروريزي بود و همه دنيا آن را ديدند. حتي در اجلاس فيفا آن را به من نشان دادند. يك نفر در فدراسيون هم رئيس امور مالي و هم سرپرست تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان اميد است. مگر يك نفر چقدر توانايي دارد كه مي‌تواند 3 ، 4 مسئوليت را با هم انجام دهد. اين مسئله در هيچ جاي دنيا ممكن نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)