مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به بازي خوب بازيكنان پرسپوليس مستحق پيروزي مقابل اينتراخت فرانكفورت بوديم.

 

علي دايي پس از شكست تيمش مقابل اينتراخت فرانفكورت در ضربات پنالتي از سري مسابقات چهارجانبه آنتاليا اظهار داشت: در اين ديدار سرتر از حريف بوديم و به خصوص نيمه دوم مقابل تيم آلماني مستحق برد بوديم.

 

وي با بيان اينكه به خاطر كم‌تجربگي بازي را واگذار كرديم، افزود: حريف تيم قدرتمندي بود كه هم‌اكنون در رده هفتم بوندس‌ليگا قرار دارد ضمن اينكه آنها تنها تيمي بودند كه در نيم فصل اول دورتموند را شكست دادند. امشب با تيم بزرگي بازي كرديم و بازيكنان پرسپوليس به بهترين شكل كار خود را انجام دادند.

 

دايي در مورد نتايج ضعيف نيم‌فصل اول پرسپوليس گفت: اين نتايج ضعيف دلايلي زيادي دارد، اما در حال حاضر خودمان را براي نيم‌فصل دوم آماده مي‌كنيم تا بتوانيم نتايج نيم‌فصل اول را جبران كنيم. ما بايد در جام حذفي قهرمان شويم و در آسيا هم نماينده خوبي براي ايران باشيم.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد شرايط اردوي آنتاليا تأكيد كرد: اردوي خوبي در حال برگزاري است و امكانات در آن فراهم است. در اين فصل سال بهترين جا براي اردو همين منطقه بود.

 

وي افزود: در اين اردو سعي مي‌كنيم تا با تمرينات منظم براي نيم‌فصل دوم آماده شده تا بتوانيم عملكرد خوبي در ادامه مسابقات ليگ برتر داشته باشيم.

 

دايي يادآور شد: از كساني كه اين شرايط را به وجود آورده‌اند تشكر مي‌كنم.

 

در پايان اين ديدار به دليل اينكه مكاني براي كنفرانس خبري از سوي مسئولان برگزاركننده مسابقات تدارك ديده نشده بود خبرنگاران موفق به مصاحبه با ميشائيل اسكيبه نشدند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)