حکم شیث را صادر کردم باشگاه اعلام می کند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با استقبال از حکم ممنوع المصاحبه شدن خود گفت: اگر اجازه مصاحبه در خصوص فوتبال نداشته باشم کارم در پرسپوليس راحت تر مي شود.

 

”علي دايي” پس از اتمام تمرين صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حکم ممنوع المصاحبه شدنش از سوي کميته انضباطي تصريح کرد: حکم کميته انضباطي هنوز به من ابلاغ نشده است و تنها از روزنامه ها در جريان اين موضوع قرار گرفتم.با اين حال معتقدم اگر ممنوع المصاحبه شوم کارم راحت تر مي شود.

 

وي با تاکيد بر صحبت هاي گذشته خود خاطرنشان کرد: همه مردم اشتباهات داوري را که به ضرر پرسپوليس بوده، ديده اند و من راجع به مسائلي حرف زده ام که همه آنرا به صورت مستقيم مشاهده کرده اند.

 

سرمربي پرسپوليس افزود: مشکلي در حکم کميته انضباطي نيست و از اين به بعد راجع به مسائل غير فوتبالي حرف مي زنم چرا که صحبت هاي من درباره عملکرد داوران حق و حقيقت بوده است.

 

دايي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا راي کميته انضباطي ارتباطي با مصاحبه ديگر مربيان ليگ عليه وي داشته است يا خير؟ تصريح کرد: با هيچ کس کاري ندارم و هدفم فقط موفقيت پرسپوليس است. تمرکز و برنامه هاي فعلي من روي تداوم روند موفقيت پرسپوليس است و حرفهايي که زدم در جهت گرفتن حق باشگاه پرسپوليس بوده است

 

سرمربي پرسپوليس در ادامه با اشاره به طلبش از فدراسيون فوتبال گفت: حکم روز گذشته کميته انضباطي مبني بر ممنوع المصاحبه شدن من باعث مي شود که در گرفتن حقم جدي تر باشم و از طلب گذشته ام نسبت به فدراسيون فوتبال به هيچ وجه چشم پوشي نکنم.

 

دايي در خصوص انتقادش از تيم هاي نوجوانان و جوانان نيز يادآور شد: صحبت هايم درباره اين دو تيم پايه و نتايج ضعيف آنها در بازي هاي آسيايي را در پاسخ به پرسش خبرنگاران بود. آيا وقتي نظر من را مي خواهند نبايد آنرا ارائه دهم.

 

وي شرايط تيم پرسپوليس را پس از پيروزي برابر نفت تهران مناسب دانست و تاکيد کرد: بازيکنان بعد از يک روز استراحت اولين تمرين بدنسازي را صبح امروز برگزار کردند و بعد از ظهر نيز تمرينات تاکتيکي را ادامه مي دهيم.

 

دايي ادامه داد: فعلا چند بازيکن مصدوم و چند غايب در تمرينات داريم و اميدوارم آنها با برطرف شدن مشکلاتشان به بازي برابر مس کرمان برسند.

 

دايي در پايان در پاسخ به پرسش خبرنگار درباره شيث رضايي نيز خاطرنشان کرد: حکم اين بازيکن صادر شده است و باشگاه آنرا اعلام مي کند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)