مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد داريم در نيمه اول كار بنيادكار را تمام كنيم.

 

علي دايي در نشست خبري پيش از بازي فردا با بنيادكار ازبكستان تصريح كرد: به تيم بنيادكار خوشامد مي گويم. بازي مهمي پيش رو داريم و هر دو تيم با توجه به امتيازات دور رفت به امتياز نياز دارند. چون در خانه بازي مي كنيم كسب سه امتياز مي تواند راه صعود به دور بعد را هموار كند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر بازي فيزيكي تيم بنيادكار را كرده يا خير عنوان كرد: بنيادكار تيم قدري است و به لحاظ بدني و درگيري هايي كه در زمين به وجود مي آيد تيم خوبي محسوب مي شود. مطمئنا بازي سختي داريم. فوتبال 90 و اندي دقيقه است و در خيلي از بازي ها اتفاق مي افتد كه يك تيم در دقايق پاياني گل مي زند. ما براي كل اين مسابقه برنامه و قصد داريم در همان نيمه اول كار را تمام كنيم. از هواداران مي خواهم صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانيم نتيجه را به سود خود تمام كنيم.

در ادامه خبرنگاري در خصوص راي كميته انضباطي پرسيد و دايي در جواب گفت: فقط در خصوص بازي فردا صحبت مي كنم و اگر سوال ديگري بپرسيد جوابي نخواهم داشت.

دايي در پاسخ به اين سوال كه براي حل مشكل گلزني پرسپوليس چه برنامه اي داريد گفت: ما كه فقط در حال حل مشكلات هستيم. در ليگ هم مشكل داشتيم اما بازيكنان من راه افتاده اند. گل هاي خوبي زده اند و اين بازي جدا از ليگ برتر نيست. البته بايد بگويم يك مشكل را با دو روز تمرين نمي توان حل كرد ولي در حال تمرين كردن هستيم و انشاالله در بازي فردا مشكل گلزني نخواهيم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)