مرجع خبری پرسپولس : سرمربي پرسپوليس در واكنش به اظهارات مستشار دادگاه تجديدنظر تهران گفت: مگر پرونده من و فدراسيون فوتبال به ايشان ارتباط دارد كه در اين باره صحبت كرده است؟

 

علي دايي در گفت‌وگو عنوان كرد: اردوي بسيار خوبي را در مشهد برگزار كرديم. 5 جلسه تمرينات بسيار خوب و فشرده را انجام داديم و من به هدف خودم رسيدم. اين اردو به ما در آينده كمك زيادي خواهد كرد. اين اردو زيارت هم بود و در روحيه بازيكنان تاثير فراواني داشت.

 

دايي در خصوص ديدار تيم‌هاي ايران و چين گفت:‌ متاسفانه اين بازي را نديده‌ام و به خاطر همين درباره‌ آن اظهار نظر نمي‌كنم.  

 

 

سرمربي پرسپوليس در خصوص اظهارات موسوي مستشار دادگاه تجديدنظر تهران كه روز گذشته عنوان شده و حق را به كميته استيناف داده بود گفت: من اصلا نه آقايي كه به عنوان مستشار دادگاه تجديدنظر تهران صحبت‌هايي كرده بود مي‌شناسم و نه دوست دارم او را بشناسم. اصلا به ايشان ربطي ندارد كه در اين كارها دخالت مي‌كند. مگر كاري كه به فدراسيون ربط دارد به ايشان ارتباط دارد كه اظهار نظر مي‌كند. مطمئن باشيد من حقم را با پيگيري‌هاي چند برابر مي‌گيرم و آن وقت آقاياني كه اظهارنظر كرده‌‌اند بدانند حق با چه كسي است اما انها بدانند كاري دارند مي‌كنند كه به ضررشان است.  

 

دايي خاطرنشان كرد:‌ سعي مي‌كنم زياد به اين حرف‌ها توجه نكنم و جواب افرادي را بدهم كه بدانند چه كسي هستند كه اظهارنظر مي‌كنند. حالا اين آقا هم حرفي براي خودش زده است اما بنشيند و ببيند كه چه اتفاقي مي‌افتد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)