برگزاري آخرين تمرين پرسپوليس قبل از سفر به انزلي
مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از ديدار برگشت مقابل ملوان صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

 

آخرين تمرين پرسپوليس قبل از رويارويي با ملوان در ديدار برگشت فينال جام حذفي ايران از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد.

 

در اين تمرين بازيكنان پس از گوش دادن به صحبت هاي دايي به 2 گروه تقسيم شدند. بازيكنان اصلي به زدن ضربات ايستگاهي، پنالتي، سانتر از جناحين و ضربه به گل و شوت زدن از داخل محوطه 18 قدم زير نظر مياچ پرداختند.

 

*بازيكنان ذخيره نيز زير نظر عبدي به كارهاي با توپ، پاس‌كاري در حال حركت و مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.


 

*در تمرين امروز محمد پروين حضور داشت و زير نظر زرينه تمرينات ويژه‌اي را انجام داد،‌ اما غلامرضا رضايي و جلال اكبري از غايبان جلسه تمريني امروز سرخ‌پوشان بودند.

 

*دايي امروز با لباس شخصي در تمرين حضور داشت و فقط نظاره‌گر عملكرد بازيكنان بود.  

 

*محمود خوردبين، سرپرست تيم با گذشت 10 دقيقه از تمرين به ورزشگاه درفشي‌فر آمد و احوال‌پرسي گرمي با علي دايي داشت.

 

*به دستور دايي كليه بازيكنان قرار است براي همراهي پرسپوليس عازم انزلي شوند. برخي از بازيكنان جوان نمي‌توانند با هواپيما بعدازظهر امروز پرسپوليسي‌ها را همراهي كنند،به همين دليل تصميم گرفته شد تا آنها با يك دستگاه خودرو صبح فردا به انزلي بيايند.

 

*پرسپوليسي‌ها امروز تنها به مدت يك ساعت تمرين كرده و سپس به هتل المپيك رفتند و نهار را صرف كردند. آنها ساعت 16 امروز از فرودگاه مهرآباد عازم رشت مي‌شوند و سپس با يك دستگاه خودرو به انزلي مي‌روند.

 

*قرار است امشب فيلم بازي‌هاي ملوان مخصوصا ديدار رفت فينال جام حذفي در هتل سپيدكنار مورد ارزيابي قرار گيرد.

 

مسابقه رفت تيم هاي پرسپوليس و ملوان در ديدار رفت از فينال جام حذفي ايران در ورزشگاه آزادي با نتيجه 4 بر 2 به سود نماينده تهران به پايان رسيد و فردا مسابقه برگشت ساعت 17 در ورزشگاه تختي انزلي برگزار خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)