حمایت جادوگر از دایی

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن استيل‌آذين با اشاره به ممنوع‌المصاحبه شدن كريمي گفت: علي دايي هركسي نيست و بايد به او به چشم اسطوره اين فوتبال نگاه كرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس،علي كريمي در گفت‌وگو با سايت شخصي‌اش در مورد شرايط استيل آذين گفت: به يك پيروزي نياز داريم كه اميدوارم مقابل ملوان آن را به دست آوريم. قطعا اين پيروزي مي تواند به لحاظ روحي و رواني به تيم ما كمك كند.

 

كريمي در خصوص ممنوع المصاحبه شدن علي دايي براساس حكم جديد كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: دايي از اسطوره هاي فوتبال ماست كه جايگاه خاصي در فوتبال دارد. همه ما از اين كه يك صندلي در كميته فني فيفا را در اختيار يك ايراني قرار داده اند، بايد به او بباليم.

 

من خبر ممنوع المصاحبه شدن دايي را از طريق رسانه ها شنيدم. ضمن احترام به كميته داوران و كميته انضباطي نمي گويم هر كسي حق دارد در مورد داوران هر حرفي بزند، اما بايد اين را بدانيم كه علي دايي هركسي نيست و بايد به او به چشم اسطوره اين فوتبال نگاه كرد. مطمئنا وقتي خبر ممنوع المصاحبه شدن دايي به آن سوي مرزها يا به گوش اعضاي فيفا برسد، جلوه مناسبي نخواهد داشت. دايي از نظر بين المللي چهره اي شناخته شده است.

 

وي در خصوص اتفاقات اخير باشگاه استيل آذين عنوان كرد:‌ امروز باشگاه اعلام كرده كه هيچ يك از بازيكنان حق مصاحبه در مورد اتفاقات باشگاه را ندارند. من هم از اين قانون تبعيت مي كنم، چون خودم را از ساير بازيكنان مستثني نمي دانم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)