به بازيكنانم بايد واليبال ياد بدهم !

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در آستانه دربي از این بازی می گوید.


به‌عنوان سوال اول از وضعيت تيم خود بعد از شكست مقابل ملوان بگوييد.

■ متاسفانه بازي كه بايد مي‌برديم را باختيم و سه امتيازش را از دست داديم. تمرين‌هاي جدي‌مان را از امروز شروع كرديم و از لحاظ بدني مشكلي نداريم. بايد به خاطر مردم دربي را با برد بيرون بياييم. متاسفانه به هر دليلي سه امتياز بازي با ملوان را از دست داديم اما نبايد در بازي با استقلال اشتباه كنيم. بايد محكم بازي كنيم تا نتيجه خوبي بگيريم و نتيجه بازي قبلي را جبران كنيم.

 

ظاهرا مشخص شد كه داور در بازي با ملوان به ضرر شما اشتباه كرده.


■ متاسفانه ميليون‌ها نفر بازي را مي‌بينند اما داور اشتباه خودش را قبول نمي‌كند. همه بازي را ديدند اما مثل اينكه بايد ما به بچه‌ها در ريكاوري‌هايمان واليبال ياد بدهيم چون واليبال جزيي از فوتبال شده. البته قبول دارم كه بايد خوب و محكم‌تر باشيم تا كسي نتواند نتيجه را عوض كند. همه چيز دست خود ماست. البته مطمئن باشيد سعي مي‌كنيم اين اشتباهات تكرار نشود.

 

 

بعد از باخت به ملوان از نظر روحي رواني دچار مشكل نشده‌ايد؟
■ با صحبت‌هاي آقاي كاشاني بعد از بازي و صحبت‌هايي كه خود من با بازيكنان داشتم از لحاظ روحي رواني شرايط بهتري پيدا كرديم.

 

در فاصله سه روز مانده تا دربي درباره اين مسابقه چه صحبتي داريد. به نظر شما دربي با بقيه بازي‌ها چه تفاوتي دارد؟
■ به نظر من شرايط دربي با بازي‌هاي ديگر فرق مي‌كند. اين بازي براي ما سه امتياز دارد اما براي هواداران مهم است و براي خود من هم اين مسابقه اهميت زيادي دارد. به همين خاطر سعي مي‌كنيم با توان لازم خوب بازي كنيم تا نتيجه لازم را بگيريم و وضعيت‌مان را در جدول بهتر از قبل كنيم.

 


اخيرا از تيم ملي و برنامه‌هايش زياد انتقاد كرده‌ايد. چه مشكلي در اين بين وجود دارد؟

■ به نظر من بقيه تيم‌ها مثل ما از اول فصل با اين قضيه مشكل دارند. آنها هم تيم خود را به‌صورت كامل در اختيار نداشته‌اند. ما از اول فصل تا اين لحظه نتوانستيم 15 جلسه تمرين با نفرات كامل انجام دهيم و مشكلات تيم را حل كنيم. دست و بال ما بسته شده و به همين خاطر تعويض كرده يا سيستم را تغيير مي‌دهيم. همه تيم‌هايي كه بازيكن به تيم ملي دادند ضرر كردند. البته ما براي سربلندي تيم ملي كار مي‌كنيم اما مساله اينجاست كه وقتي بازيكن را يك دقيقه بازي نمي‌دهند چرا از ما مي‌گيرند. گاهي اوقات يكباره برنامه‌ريزي مي‌كنند و دقت نمي‌كنند كه هر تيمي براي بازي خودش برنامه‌ريزي كرده است. يكسري بازي‌هاي من درآوردي تمام مسائل را به هم مي زنند. اگر دقت كرده باشيد در بازي‌هايي كه ما بدون وقفه بازي كرديم خوب نتيجه گرفتيم و تعطيلاتي كه در ليگ به وجود آمد، كيفيت بازي‌ها را پايين آورده. من از آنها خواهش دارم با باشگاه‌ها همكاري كنند و يك مقدار هم به فكر باشگاه‌ها باشند و به خاطر تيم ملي اينقدر بازي‌ها را تعطيل نكنند. اين اتفاقات از جمله اتفاقات نادر فوتبال ايران است.

 

و برعكس ملي‌پوشان ديگر تيم‌ها مثل سپاهان، بازيكنان شما اصلا بازي هم نمي‌كنند.
■ اين به نظر سرمربي تيم ملي بستگي دارد اما به يكباره 21 روز بازيكن را مي‌برند، يك دقيقه هم بازي نمي‌كند. ما از شرايط‌شان خبر نداريم كه تمرين كرده‌اند يا نه. يكي شان 30 دقيقه بازي مي‌كند، دو نفرشان مصدوم مي‌شوند. كادر پزشكي زحمت مي‌كشد اما زمان زيادي مي‌برد تا تيم را به موفقيت برسانيم.

 

براي هواداران پرسپوليس و استقلال كه جمعه به ورزشگاه مي‌آيند چه صحبتي داريد؟
■ آنها بيايند تيم خودشان را تشويق كنند. به يكديگر احترام بگذارند، هواداران به بازيكنان و بازيكنان به خودشان. مطمئن باشيد در دربي هيچ اتفاق بد و منفي نمي‌افتد.

 

نتيجه بازي با استقلال را چگونه پيش‌بيني مي‌كنيد؟
■ دربي را پيش‌بيني نمي‌كنم اما اميدوارم بازي را ببريم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)