نشست خبری باشگاه پرسپولیس /3 استقلالی بودن توجیه توهین کردن است؟

 

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي پرسپوليس گفت: چرا بازيكن ما بايد كاري كند كه بزرگاني مثل خوردبين و آقاي رسايي مجبور به عذرخواهي شوند؟


علي دايي كه به دليل تأخير 30 دقيقه‌ايش نشست خبري باشگاه پرسپوليس ساعت 13:30 دقيقه آغاز شد در ابتداي صحبت‌هاي خود با عذرخواهي از خبرنگاران  و با عرض تسلیت فرا رسیدن چهارمین سالگرد درگذشت مرحوم مجید سبزی صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:

* اعتماد به نفس پرسپوليس بيشتر شده است

از خيلي قبل‌تر براي حضور در دو تورنمنت تركيه و امارات برنامه ريزي كرده بوديم و اين دو اردو جزء بهترين اردوهاي پرسپوليس بوده است. بازي‌هاي سنگيني را انجام داديم كه به لحاظ تاكتيكي به پرسپوليس خيلي كمك كرد. بازي با تيم‌هايي كه هركدام از بازيكنان حريف 35 ميليون يورو ارزش داشتند باعث شد اعتماد به نفس بازيكنان بالا رود و ليگ را هم خوب شروع كنيم.

* چرا بايد بازيكن پرسپوليس كاري كند كه عذرخواهي كنيم

 

من در بعضي روزنامه‌ها و سايت ها خواندم كه صحبت‌هايي درباره شيث رضايي و ماجراي او نوشته‌اند. بايد بگويم خانواده‌هايي بودند كه از او به مسئولان تيم در دوبي گلايه‌هايي داشتند. در سفر امارات آقای خوردبین و رسایی بزرگترهای تیم در کنار ما بودند آنها دیدند که خانواده های ایرانی در ورزشگاه حاضر بودند متاسفانه بازیکن ما حرکتی را انجام داد که در شان یک بازیکن ایرانی و پرسپولیسی نیست. اگر گفته من اشتباه است شما بگوييد. او مدعي شده بود كه آنها هوادار استقلال بودند در صورتي كه ما حق نداريم حتي به تيم مقابل هم توهين كنيم.

 

چرا باید یک بازیکن کاری انجام دهد که باعث شود آقای خوردبین با این عظمتش از بابت رفتار آن بازیکن عذرخواهی کند چرا من و آقای رسایی باید از بابت رفتار بازیکنانمان از دیگران عذرخواهی کنیم. آقای رضایی گفته است آن شخصی که به او توهین کرده است استقلالی بوده آن شخص استقلالی یا هر کسی که می خواهد باشد مگر آدم باید به هوادار تیم مخالفش توهین کند این حرف ها به هیچ عنوان درست نیست و در شان یک بازیکن تیم پرسپولیس نیست که بخواهد به دیگران توهین کند.

پرسپولیس تیم بزرگی است، دایی ها می آیند و از پرسپولیس می روند همانطور که آقای پروین، پنجعلی و … هم آمدند و رفتند آنچه می ماند پرسپولیس است. پرسپولیس با اهداف بزرگی که دارد و باید داشته باشد.

پرسپوليس يك تيم بزرگ با اهداف بزرگ است. من خواهش مي‌كنم به مسائلي بپردازيم كه بتواند به فوتبال ما كمك كند و من هم بتوانم به اين تيم كمك كنم. اين اسامي‌ها خيلي كوچكتر از مقابل 40 ميليون هوادار است. هيچ موقع نه من و نه هيچ كس ديگر نظرات شخصي خود را اعمال نمي‌كنيم و حق كسي را هم ضايع نمي‌كنيم. اين تصميم من به صلاح پرسپوليس بوده است. بنابراين صحبت‌هاي مطرح شده براي اين ماجرا شايد بتواند به روزنامه ها كمك كند تا دو صفحه آنها پر شود اما هيچ بار فني ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)