هر روز بيشتر نگران پرسپوليس مي‌شوم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چرا سرمربي تيم ملي بدون هيچ جلسه تمريني 5 بازيكن پرسپوليس را كنار گذاشت؟

 

علي دايي در خصوص وضعيت پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي اظهار داشت: خدا را باز هم شكر مي‌كنم و به تك تك بازيكنانم افتخار مي كنم كه با كشب يك قهرماني با ارزش دل ميليون هوادار پرسپوليس را شاد كردند. اين جام به كام تمام هواداران واقعي پرسپوليس مبارك باشد و انشاءالله لذت آنها را در فصل آينده با كسب نتايج خوب مخصوصا در آسيا ببرند. اين تنها موردي بود كه توانستم با كمك همه بازيكنان آن را به دست آورم و تقديم به هواداران كنم.

 

وي در جواب سؤالي كه آيا در حال حاضر نگران بلاتكليفي پرسپوليس نيستيد، نيز گفت:

 

از اين بايت خيلي نگرانم، خيلي بيشتر از برخي‌ها. هر روز كه مي‌گذرد نگراني‌ام براي پرسپوليس بيشتر مي‌شود. همه تيم ها تلاش خود را با جذب بازيكن براي فصل بعد آغاز كرده‌اند،‌اما پرسپوليس…اميدوارم هرچه سريع‌تر تكليف همه چيز مشخص شود تا پرسپوليس در فصل آينده دچار مشكل نشود.

 

دايي در خصوص وضعيت خودش و پيشنهادهاي باشگاه‌ها به وي نيز گفت: نمي‌خواهم بازار گرمي كنم. صحبت‌ها و پيشنهاد‌هايي شده، اما حرف نمي‌زنم و خدا هرچه بخواهد همان اتفاق مي‌افتد.

 

سرمربي پرسپوليس همچنين در پاسخ به سؤالي كه آيا شما از اين تيم خداحافظي كرديد يا خير، گفت: اين بحث‌ها نيست، من قراردادم با باشگاه تمام شده و اين موضوع را رسما اعلام كردم. حالا برخي‌ها بحث خداحافظي‌ هميشگي‌ام از پرسپوليس را از خودشان درآوردند. من وظيفه داشتم بعد از بازي از زحمات بازيكنانم تشكر كنم كه اين كار را انجام داده‌ام. دوباره مي‌گويم كه اين بازيكنان براي من خوب كار كردند، البته خدا را شكر كه سود اين خوب كار كردن براي سربلندي باشگاه بزرگ پرسپوليس بود.

 

دايي همچنين در خصوص خط خوردن 5 پرسپوليسي از ليست تيم ملي نيز گفت: واقعا نمي‌دانم چه حرفي بايد بزنم. اصلا چرا 9 نفر از ما به تيم ملي دعوت شدند و چرا 5 نفر از آنها به يك بار خط خوردند؟ نمي‌دانم در مورد اين اتفاق چه حرفي بزنم. از آقاي كي‌روش بعيد بود كه اينكار را انجام بدهد. بازيكنان ما حتي يك تمرين هم با تيم ملي نكردند، اما خط خوردند. نمي‌دانم دليل اين كار چه چيزي بود و اين موضوع براي من جاي سؤال دارد.

 

وي افزود: يكي از بزرگ‌ترين سؤال‌هاي من در اين باره اين است كه چرا محمدنوري خط خورده است؟ نوري در فصل جاري عصاي دست من در پرسپوليس بود. او خوب بازي كرد، گل زد، پاس داد و براي تيمش بسيار مؤثر بود، اما بدون آنكه يك جلسه تمريني بازيكن را ببينند او را خط زدند. واقعا كار كي‌روش عجيب بود و دليلش را هم نمي‌دانم!

 

دايي در پايان ضمن تقدير و تشكر از هواداراني كه در چند روز گذشته او را مورد حمايت قرار داده‌اند نيز گفت: يكي از خواسته‌هايم اين بود كه دل هواداران پرسپوليس را در فصل آينده شاد ببينم كه خدا را شكر خدا اين عزت را به من داد كه اين اتفاق بيفتد. من هرچي دارم از اين هواداران است و باور كنيد وقتي خوشحالي آنها را مي‌بينم برايم از همه چيز مهم‌تر است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)