تصمیمم را در خصوص شیث رضایی گرفته ام


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران، گفت: آرامش حاكم بر تيم باعث موفقيت ما در هفته‌هاي اخير ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور شده است.

 

علي دايي روز سه شنبه پس از تمرین تیم پرسپولیس در گفت وگویی  خاطرنشان كرد: خوشبختانه شرايط تيم پرسپوليس پس از پيروزي در دو بازي اخير كه در برابر تيم‌هاي مطرح به دست آمد، بسيار مطلوب شده است.

 

وي افزود: ما احتياج به آرامش داشتيم كه در حال حاضر به آن رسيده‌ايم و همين امر سبب شد تا ذوب آهن و استيل آذين را با شكست روبرو كنيم.

دايي تصريح كرد: متاسفانه تا چندي پيش بدشانسي به سراغ ما آمده بود و به طور مداوم با گل‌هاي دقايق پاياني امتيازات زيادي را از دست داديم،

 

 

 

اما با تلاش بازيكنان، كادر فني و مسوولان باشگاه اين مشكل پشت سر گذاشته شد.

 

وي اظهار داشت: با نتايج خوبي كه در چند هفته اخير كسب كرده‌ايم دوباره به جمع صدرنشينان بازگشتيم كه بايد اين شرايط را در هفته‌هاي آينده نيز حفط كنيم.

 

دايي در خصوص تمرين صبح امروز پرسپوليس گفت: متاسفانه شرايط نامطلوب آب و هوايي اجازه نداد كه تمرينات خوبي داشته باشيم و اميدوارم اين مساله در روند تيم ما تاثير گذار نباشد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت شيث رضايي خاطرنشان كرد: تصميم من مشخص است و آنرا بزودي و به صورت رسمي به اطلاع مسوولان باشگاه مي رسانم.

 

شيث رضايي كاپيتان و مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار با استقلال تهران به دلايل فني و انضباطي از سوي علي دايي اخراج شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)