من تصميم مي‌گيرم چه كسي بازي كند

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس ناراحتي آرفي بابت بازي نكردن در ديدار برابر بنيادكار را غيرمنطقي دانست.

 

علي دايي پیش از بازگشت به ایران درباره تساوي بدون گل برابر بنيادكار عنوان كرد: با توجه به شناختي كه از بنيادكار داشتيم اين تيم را به خوبي كنترل كرديم. بنيادكار تيم قدرتمندي است كه در ديدار شب گذشته قصد داشت با توپ‌هاي بلند به اهدافش برسد كه ما اجازه كار را به آنها نداديم و توانستيم راه‌هاي نفوذ را ببنديم.

 

وي ادامه داد: قبول دارم در اين بازي فرصت‌هاي زيادي ايجاد نكرديم اما مي‌توانستيم در ضد حملات دروازه بنيادكار را باز كنيم. چند ضربه ايستگاهي خوب هم به دست آورديم كه متاسفانه به گل تبديل نشد. با اين حال از زحمات بازيكنانم تشكر مي‌كنم.

 

دايي با بيان اينكه دوست داشتيم با 3 امتياز به ايران بازگرديم تاكيد كرد: 2 بازيكن خوب‌مان را در اختيار نداشتيم اما بازيكنان جانشين با انگيزه‌اي كه داشتند خود را به خوبي اثبات كردند. ضمن اينكه اميدوارم وحيد هاشميان هم بتواند مانند ديدار شب گذشته باز هم به پرسپوليس همين‌‌گونه كمك كند.

سرمربي پرسپوليس افزود: براي ديدارهاي دور برگشت بايد زحمت زيادي بكشيم تا امتيازاتي كه در دور رفت از دست داديم را جبران كنيم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه آيا به خاطر عدم اعتقادش به آرفي اين بازيكن را به همراه مهدي شيري از فهرست 18 نفره تيم خارج كرد گفت: با توجه به بازي‌هايي كه داريم، مهره‌هايم را مشخص مي‌كنم. ناراحتي آرفي غيرمنطقي است و لازم نيست من هم بيشتر از اين توضيح دهم. هر بازيكني كه بتواند به ما كمك كند حقش‌ را ضايع نمي‌كنم و از سوي ديگر هر بازيكني كه در تمرين خوب باشد، از او استفاده خواهم كرد.

دايي يادآور شد: وقتي حريف را ديدم بر مبناي آن 18 بازيكن اين مسابقه را انتخاب كردم و اين حق طبيعي هر مربي است كه از مهره‌هايي كه دارد به نحوه احسن استفاده كند.

وي تصريح كرد: خط حمله ما در بازي مقابل بنياد كار بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت و توانست توپ را به خوبي اداره كند.

 

دايي درباره بازي كردن علي‌عسگر با وجود داشتن تب گفت: اين بازيكن با وجود بيماري كه داشت توانست بسيار پر تلاش ظاهر شود. او با كمك كادر پزشكي بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت. با اين حال من به تمام تيم نمره قبولي مي‌دهم و مجموعه تيمي ما در اين مسابقه به خوبي كارش را انجام داد كه توانستيم مقابل بنياد كار سر سخت نتيجه خوبي بگيريم.

وي اظهار داشت: معتقدم به حريف موقعيت خطرناك ويژه‌اي نداديم. البته دفاع ما هم هوشيار بود كه اين موضوع براي ما خوب است.

دايي در مورد اينكه با توجه به اين موضوع كه مهاجم بزرگي بوده اما پرسپوليس در گلزني مشكل دارد، گفت: مطمئن باشيد اين مشكل هم حل مي‌شود. تيمي كه خوب بازي مي‌كند و فوتبال منطقي به نمايش مي‌گذارد مي‌تواند موقعيت هم ايجاد كند. هميشه اولين گل در مسابقه مهم است و اگر بتوانيم خيلي زود آن را به ثمر برسانيم در ادامه مسابقه مي‌توانيم به گل‌هاي ديگر هم برسيم. اميدوارم مشكل گلزني را از بازي‌هاي بعدي حل كنيم. در اين مورد نمي‌توانم تصور ديگري داشته باشم. ما بايد با برنامه كار كنيم و در زدن ضربات آخر به چارچوب تمرينات بيشتري داشته باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)