پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت:قبلا چنین سابقه ای از حضور در انزلی نداشتم اما با لطف دوستان خاطره بازی اخیر با ملوان هرگز از ذهنم نخواهد رفت.

محمد دایی درباره وضعیت سرخپوشان پس از برتری مقابل ملوان انزلی عنوان کرد:خوشبختانه روند حرکتی تیم در این مدت مناسب بوده است.انتظار از پرسپولیس زیاد است و ما سعی می کنیم هواداران را شاد کنیم.مهم ترین بحث در مقطع فعلی این است که روند نتایج خوب مان را ادامه بدهیم.اصلا نباید از الان از قهرمانی صحبت کنیم چون تازه کار اصلی ما شروع شده است و باید خیلی تلاش کنیم.

وی درباره اتفاقات رخ داده در انزلی و شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه ملوان به کمیته انضباطی اظهار داشت:بهتر است زیاد درباره این حواشی حرفی نزنم.اینطوری سنگین تر هستیم.من تا قبل از این بازی،حواشی رخ داده در مسابقه با تراکتورسازی در تبریز را در ذهن خودم داشتم اما انزلی روی دست تبریز بلند شد.

مربی پرسپولیس تاکید کرد:فحاشی به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از نیم ساعت پیش از آغاز مسابقه آغاز شد و در جریان بازی ادامه داشت.نمی دانم ما چه هیزم تری به هواداران ملوان فروخته بودیم که این رفتار را صورت دادند.

وی افزود:محسن مسلمان و محمد رضا خلعتبری پس از بازی از لحاظ روحی شرایط بسیار بدی داشتند.این ها سرمایه های این فوتبال هستند و باید دو فردای دیگر در مسابقات بین المللی با پیراهن تیم ملی به میدان بروند و متاسفانه چنین برخوردی با آنها در کشور خودمان می شود.قبلا چنین سابقه ای از حضور در انزلی نداشتم اما با لطف دوستان خاطره بازی اخیر با ملوان هرگز از ذهنم نخواهد رفت.امیدوارم یک کار ریشه ای در این باره صورت بگیرد و از این پس شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ استادیومی نباشیم.

مربی پرسپولیس درباره وضعیت قاسم دهنوی و مشکلاتی که برای این بازیکن به وجود آمده است اظهار داشت:من به دهنوی حق می دهم که شرایط روحی خوبی نداشته باشد.او از نظر فنی مهره بسیار موثری است ولی پس از این اتفاقات دچار مشکل شد.طبق اطلاعی که به ما داده اند به زودی مشکل قاسم حل می شود و می توانیم از او استفاده کنیم.

دایی درباره اینکه آیا از پرونده محسن قهرمانی اطلاع دارد یا نه گفت:من از این موضوع اطلاعی ندارم.فکر می کنم فدارسیون و کمیته انضباطی که تا به امروز صبر کرده اند در حال بررسی جزییات پرونده هستند و بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)