پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:دو هفته قبل از بازی پرسپولیس با سپاهان،قهرمانی از من چیزی خواسته بود که انجام نداده بودم و اطمینان داشتم در اولین بازی جبران می کند.

علی دایی در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره موضوع تغییر کارت قرمز میثم حسینی در بازی مقابل سپاهان از قرمز به زرد عنوان کرد:من نمی خواهم درباره مسائل حقوقی حرف بزنم اما نباید اصل قضیه را ول کنیم و تا ماجرایی که پیش آمده است لوث شود.

وی ادامه داد:البته معتقدم که حق برای همه تیم ها باید اجرا شود و این موضوع  نه فقط برای پرسپولیس و استقلال که برای سایر تیم ها هم در نظر گرفته شود. خود من زمانی که سال گذشته در راه اهن بودم معتقد بودم تیم های تهرانی باید در ورزشگاه خودشان میزبان پرسپولیس استقلال باشند و می بینید که امسال هم از این قضیه حمایت کردم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا کارت قرمز به احسان حاج صفی در بازی دو سال گذشته دو تیم تراکتورسازی و استقلال تغییر پیدا نکرد افزود:پس از بازی با سپاهان؛ما درخواست دادیم و تقاضا کردیم که کارت میثم حسینی به زرد تبدیل شود.درست یا غلط این تصمیم گرفته شده است.من نمی دانم.شاید تراکتورسازی درخواست نکرده است که کارت حاج صفی تغییر کند.

 

او سپس اشاره ای داشت به حرف های تعدادی از کارشناسان داوری درباره خطای حسینی و تصمیم کمیته انضباطی. شاخص ترین فردی که حرف هایش را تغییر داده بود ، هدایت ممبینی است. او هفته پیش در برنامه 90 و در دعوای دایی و قهرمانی تاکید کرد چون ضربه حسینی محکم نبوده نمی توانسته کارت قرمز داشته باشد اما به یکباره نظرش برای دوشنبه بعد عوض شده بود. وی گفت : نظرات كارشناسان در برنامه ۹۰ را ديدم، اما شما نظرات آنها بعد از بازي را نگاه كنيد و نظرات آنها تغيير كرده است.  اکثریت می گفتند این خطا اخطار داشته و نه اخراج چطور یک دفعه نظر همگی این دوستان عوض شده؟ البته من که هنوز معتقدم شما با این بحث انحرافی دارید اصل ماجرای اعتراض ما را لوث می کنید و به جای پرداختن به اصل قصه یک ماجرای انحرافی را بزرگش کردید.

وی ادامه داد:من هنوز روی حرفم هستم.زاویه دید آدم ها حداقل 160 درجه است.قهرمانی صحنه خطا مدافع سپاهان را دید.متاسفانه اصل قضیه رها شده است.مثل این می ماند که یک اتومبیلی دزدیده شده و همه چسبیده اند به این قضیه که یک کت درون ماشین بوده است. متاسفم که به خاطر یک کارت زرد آمده اید و40 دقیقه از وقت مردم را گرفته اید. دیدید که در بازی فجرسپاسی حسینی نبود و تیم من بدون مشکلی بازی کرد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: مشكل ما بخشش كارت قرمز ميثم حسيني نيست و ما مشكلمان مساله بزرگتري است. چرا مي خواهيد اين مساله را بي ارزش كنيد و همه در خصوص اتفاقات فوتبال ما مدرك دارند و اگر كسي مي ترسد نبايد جلو بيايد.

سرمربی پرسپولیس افزود: اگر صحبت هايي را در خصوص داوري ديدار مقابل سپاهان را اعلام كردم، مدرك داشتم. دو هفته قبل از بازی پرسپولیس با سپاهان،قهرمانی از من چیزی خواسته بود که انجام نداده بودم و اطمینان داشتم در اولین بازی جبران می کند.

وی ادامه داد:بعد از انقلاب فراخوانی داده شد که هر کسی اسلحه دارد بیاید تحویل بدهد و مورد عفو قرار بگیرد.به نظر من هم فدراسیون همه را مورد عفو قرار بدهد.کسانیکه پیشنهاد دادند و این عمل را انجام دادند خودشان را معرفی می کنند.

دایی تاکید کرد:وقتی سرمربی سایپا بودم داور مسابقه قبل از بازی از من خواست یک کاری در کارخانه سایپا انجام بدهم.گفتم که نمی توانم چون من مدیر کارخانه نیستم.من موضوع را منتقل کردم اما همان داور را برای ما گذاشتند.اخراج بازیکن تیم حریف را نگرفت.عین آب خوردن بازی را یک بر صفر باختیم.

وی افزود:مگر قهرمانی نگفته بود که با مولایی تماس ندارد؟چرا در کمیته انضباطی گفته است  دو سه هفته قبل تماس داشته است.من هنوز منتظر شکایت آقایان هستم اما خبری نشده است.

دایی درباره ارتباط مولایی؛بدنساز پرسپولیس با قهرمانی گفت:هیچ بحثی نبود.قهرمانی چیزهایی که نمی توانست به من  بگوید را به مولایی بیان می کرد.

 

وي افزود: خيلي ها براي من فايل صوتي از صحبت هاي داور را آورده اند، اما چون آن افراد از محروميت ترس دارند نمي آيند اين مساله را اعلام كنند. باور كنيد مدارك اين مساله هم وجود دارد و بايد تنها اين مدارك به مراجع قضايي داده شود.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، خاطرنشان كرد: بايد مسوولان امنيتي وارد اين مساله شوند و مشكلات را حل كنند. هنوز منتظر شكايت آقايان از من هستند، اما اين كار نشده است.
وي افزود: قهرماني در برنامه ۹۰ اعلام كرد يكسال و نيم است كه با مولايي بدنساز ما تماس نداشته، اما در كميته انضباطي اعلام مي كند سه هفته قبل با او تماس گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)