پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان استقلال نتایج خوبی بگیرد.

محمد دایی درباره اردوی سرخپوشان در شمال کشور عنوان کرد:شرایط خوبی در اردو داریم.یک بازی دوستانه هم برگزار کردیم و برنامه های مدنظر کادر فنی به خوبی پیش رفته است. امیدواریم تا بازی داماش به آمادگی ایده آل برسیم.

وی درباره اینکه محمد پنجعلی گفته است که بازیکنان پرسپولیس پول خرید آجیل شب عید را هم ندارند گفت:به هر حال مشکلات بازیکنان هنوز حل نشده است.هر چه می گذرد وضعیت مالی بدتر می شود.این تیم باید تکلیفش روشن شود.امیدوارم تا آغاز فصل آینده همه مشکلات حل شده باشند و پرسپولیس مقتدرانه راهی میدان شود.

مربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود چند بازیکن این تیم پس از دریافت گل استقلال از الریان شادی کرده اند اظهار داشت:این حرف ها دروغ است و  صحت ندارند.بازیکنان پرسپولیس هر کدام در اتاق خودشان بازی را دیدند و به استقلال هم به چشم نماینده ایران نگاه کردند.هیچ بازیکنی از پرسپولیس از شکست استقلال خوشحال نشد.بحث رقابت در درون ایران است و در اینگونه بازی ها رفاقت وجود دارد.

وی تاکید کرد:به نظرم در این بازی استقلال بهتر بود و حقش برد بود.متاسفانه در آغاز مسابقه اشتباهی صورت گرفت و این تیم گل مفتی دریافت کرد و در نهایت شکست خورد.امیدوارم در ادامه لیگ قهرمانان استقلال نتایج خوبی بگیرد.

دایی درباره اینکه با این وضعیت،استقلال برای ادامه لیگ هم دچار بحران می شود گفت:ما کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم.کار خودمان را می کنیم و باید سه بازی باقیمانده را با قدرت به پایان ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)