سرمربی جدید نفت تهران گفت که به خاطر سابقه همکاری‌اش با مالک و مدیرعامل این باشگاه هدایت نفت را پذیرفته است.

علی دایی پس از جلسه با مدیران باشگاه نفت تهران درباره حضورش در این باشگاه تهرانی گفت: با توجه به سابقه همکاری که با بهنام پیشرو کیش در پرسپولیس داشتم و همکاری‌ام با آقای شهریاری در سایپا امروز جلسه‌ی نیم ساعته‌ای با باشگاه نفت داشتم و توافق‌های لازم را با این باشگاه انجام دادم.

سرمربی جدید نفت همچنین گفت: از فردا (چهارشنبه) تمرین‌های تیم را آغاز می‌کنیم و سعی می‌کنیم در این تیم طوری کار کنیم که بخش خصوصی دوست داشته باشد وارد فوتبال شود.

دایی همچنین با تاکید بر اینکه تمام صحبت‌های لازم را با باشگاه انجام داده گفت: کادر فنی و همکارانم در باشگاه مشخص شده‌اند و ما کار را با قدرت آغاز می‌کنیم.

دایی در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا بودن انتظارها از او و شرایط نابسامان نفت در هفته‌های اخیر چطور کار را دنبال می‌کند اظهار کرد: متاسفانه یا خوشبختانه من با شرایط مشابه نفت قبلا در راه آهن و صبا روبه‌رو بودم و ان‌شاءالله این بحران را با کمک مسئولان باشگاه حل می‌کنیم. از بازیکنان نفت هم شناخت کافی دارم و مطمئنم که می‌توانیم این کار سخت را انجام دهیم.

او درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت: تمام صحبت‌های لازم را با باشگاه کرده‌ایم و بازیکنان مورد نیاز خود را نیز معرفی کرده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)