سرما خوردید از آمپول نترسید!

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل اينكه نمي‌توانم در مورد مسايل فني حرف بزنم، مي‌گويم آب و هوا خيلي خوب بود!


علي دايي پس از برتري دو بر يك برابر داماش گيلان در جام حذفي در نشست خبري حاضر شد اما گفت: به دليل اينكه نمي‌توانم به حكم كميته انضباطي در مورد مسايل فني فوتبال حرف بزنم، از همه شما و تماشاگراني كه به ورزشگاه آمدند تشكر مي‌كنم. زمين ورزشگاه خوب بود و آب و هواي رشت هم خيلي خوب بود.

وي پس از بيان اين جملات به بين مردم حاضر در ورزشگاه رفت و با آنها عكس يادگاري گرفت.

 

دایی در ادامه کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس که با پیروزی شاگردانش همراه بود، با کنایه به سوالات غیر فوتبالی خبرنگاران پاسخ گفت و از پاسخگویی به دیگر سوالات عذر خواست.

 

خبرنگاری از دایی پرسید آب و هوا چطور بود ؟ که دایی در پاسخ گفت:” هوا دارد سرد می‌شود. بهتر است مواظب خودتان باشید و اگر بیمار شدید قرص‌هایتان را بخورید و از آمپول هم نترسید!”

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آب و هوای جام حذفی بهتر است یا لیگ برتر، گفت:” لطفا از من سوال فوتبالی نپرسید ! “

 

دايي به حكم كميته انضباطي حق مصاحبه در مورد فوتبال را ندارد. مرجع خبری پرسپولیس برای فدراسیون فوتبال ایران متاسف است که عضو کمیته فنی فیفا در این کشور حق صحبت کردن درباره فوتبال را ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)