سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: آرزوی قلبیم قهرمانی پرسپولیس در جام جذفی است و حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده است.

به گزارش فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار داشت: متاسفانه یا خوشبختانه بازی فردا در جدول خیلی تأثیری ندارد شاید جدول تغییر کند اما ما و صبا نه آسیایی می‌شویم و نه سقوط می‌کنیم و در میانه‌های جدول هستیم. تفکرمان این است که در دو بازی آینده حداکثر امتیاز را بگیریم و یکی دو پله در جدول صعود کنیم با شناختی که از صبا دارم می‌دانم تیم جوان خوبی است و بازی سختی خواهیم داشت چون دو تیم استرس ندارند بازی قشنگی خواهد بود و می‌خواهیم در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد عقد قراردادش با باشگاه راه‌آهن گفت: من دو سال با راه‌آهن کار کردم در هر دو سال شرایط نامتعارف و عجیب و غریبی بود امسال اگر با راه‌آهن باشم شرایط خیلی فرق می‌کند و بازیکنانی که مدنظر خودمان است جذب می‌کنیم و می‌توانیم پیش از شروع فصل بازی‌های خوبی برگزار کنیم. در مورد قرارداد چهار ـ پنج جلسه با باشگاه حرف زده‌ام اما هنوز قراردادی عقد نشده است اما اگر چنین اتفاقی بیفتد شرایط ما در فصل آینده با شرایطمان در فصول گذشته فرق می‌کند.

وی در مورد لیست بازیکنان مازاد و مدنظرش برای فصل آینده گفت: من هنوز قراردادی با باشگاه نبسته‌ام که بخواهم فهرستی بدهم البته بازیکنانی که مدنظرم است می‌دانم و می‌دانم در کجاها ضعف داریم اما هنوز لیستی نداده‌ام.

وی در مورد کیفیت برگزاری لیگ و اینکه بهتر از لیگ 16 تیمی باشد یا 18 تیمی گفت: ناهماهنگ‌ترین و بی‌برنامه‌ترین لیگ را امسال شاهد بودیم. که البته بازی‌های تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی‌های تیم ملی و چند دلیل دیگر باعث شد هم کیفیت فنی لیگ و هم تیم ملی پایین بیاید.

وی ادامه داد: من موافق لیگ 18 تیمی هستم اما با توجه به تصمیمی که گرفته شده بهتر لیگ 16 تیمی شود تا دوباره شاهد نفوذ غیرفوتبالی‌ها در فوتبال نباشیم این مسئله قشنگ نیست بنابر این بهتر است لیگ را فصل آینده 16 تیمی کنند و فصل بعد از آن نیز 18 تیمی شود.

دایی در مورد اهداء جایزه به علی پروین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: من به علی پروین این مسئله را تبریک می‌گویم امسال علی پروین در فوتبال ما نادر هستند و زحمت زیادی برای فوتبال و ورزش ما کشیده‌اند باید قدر‌ پیشکسوتان را بدانیم و قشنگ‌تر بود که در مملکت خودمان به پیشکسوتان بیشتر برسیم و قدرشان را بهتر بدانیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس و اینکه دوست داد کدام تیم قهرمان جام حذفی شود گفت: من چون هر نظری بدم سوء برداشت می‌شود نظرم را نمی‌گویم اما آرزوی قلبیم این است که پرسپولیس قهرمان شود و فصل آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

دایی در مورد خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال گفت: برای مهدوی‌کیا آرزوی موفقیت می‌کنم اما در شأن و شخصیت او نیست که 5 دقیقه نمایشی بازی کند شخصیت آقا مهدی بالاتر از چنین بازی خداحافظی است. (خبرنگاران به دایی گفتند این مسابقه لغو شده است و قرار است با بازی با هامبورگ مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کند)

دایی ادامه داد: من این مسئله را نمی‌دانستم و برایم هم عجیب بود که چطور آقا مهدی قبول کرده در 5 دقیقه بازی نمادین خداحافظی کند و از این مسئله در تعجب بودم اما بازی با هامبورگ در شأن مهدوی‌کیا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)