پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:آقای فنایی،مشاور داوری فرد دیگری هستید.

علی دایی پس از اظهارات عادل فردوسی پور با برنامه 90 تماس گرفت و عنوان کرد:آقای فردوسی پور!چرا یکطرفه به قاضی می روید؟من کی درباره آن صحنه ایکه در بازی با تراکتورسازی برای پرسپولیس پنالتی  گرفته شد حرف زدم؟

وی ادامه داد:من درباره آن صحنه ای که با کارشناس گفتید دهنوی روی کریمی پنالتی کرده است حرف زدم.کریمی ،دهنوی را زد و گلویش را گرفت.من درباره آن صحنه صحبت کردم.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از گزارش فردوسی پور در بازی تیمش با تراکتورسازی گفت:در بازی پرسپولیس با تراکتور،دقیقه 5 از قیافه درهم دایی می گویید.بعد می گویید دهنوی در پرسپولیس از سپاهان بیشتر پول گرفته است.از کجا می دانید دهنوی از پرسپولیس بیشتر از سپاهان گرفته است؟او در سپاهان از پرسپولیس بیشتر پول می گرفت.مدارکش هم در کمیته انضباطی موجود است.شما علم غیب دارید؟

وی سپس با انتقاد از محمد فنایی،کارشناس برنامه که گفته بود سالهاست در این فوتبال است بیان کرد:یکجوری می گویند در فوتبال بوده اند که انگار ما در این مدت راگبی بازی می کردیم یا تنیس روی میز.ما هم 25 سال است در این فوتبال هستیم.بزرگترین داوران دنیا برای دایی داوری کردند. مگر قوانین داوری دنیا عوض شده که شما اینطور اظهار نظر می کنید؟ من سوال می کنم در بازی با ذوب آهن مگر دستان سپهر حیدری حالت طبیعی داشت؟اگر ما درباره فوتبال صحبت نکنیم چه کسی صحبت کند؟

سرمربی پرسپولیس سپس خطاب به فنایی گفت:آقای فنایی،مشاور داوری فرد دیگری هستید. سال گذشته هم که همه کارشناسان می گفتند دو پنالتی پرسپولیس در دربی برگشت گرفته نشد شما به ضرس قاطع گفتید هیچ کدام از صحنه ها پنالتی نیست.

وی درباره اینکه کارشناسان داوری می گویند مربیان وبازیکنان درباره داوری حرف نزنند اظهار داشت:پس خود شما چرا درباره کمیته انضباطی حرف می زنید مگر کارشناس حقوق هستید؟

 

دايي خاطرنشان كرد: وقتي كه گزارشگر بازي اظهار نظر هايي مي كند كه به سود تيم ما نيست به طور حتم قضاوت ها نيز دربازي هاي آينده به ضرر تيم ما خواهد بود.

 

ویدئو صحبت ها : دانلود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)