پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس در شرایطی لیگ قهرمانان آسیا را با دو برد پیاپی شروع کرد که در این میان شنیدن حرف‌های محمد دایی، مربی سابق این تیم می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

او درمورد شروع فوق‌‌العاده تيم سابقش در ليگ قهرمانان آسيا مي‌گويد: «من قبلاً هم گفته بودم كه پرسپوليس مهره‌هاي بسيار خوبي دارد و مي‌تواند از گروهش صعود كند. خدا را شكر كه اين تيم در بيرون از خانه يك برد مهم به‌دست ‌آورد و با يك فوتبال بابرنامه، بنيادكار را شكست داد. پرسپوليس در اين دو بازي بسيار باتفكر و باهوش بازي كرد و هوادارانش خوشحال شدند. اين تيم مي‌تواند از گروهش صعود كند و با همين بازيكنان در آسيا مقام بياورد. البته در يكي، دو پست هم مي‌توان پرسپوليس را تقويت كرد تا اين تيم با رفتن به مرحله بعدي، قدرت بيشتري پيدا كند.»

دايي در قسمت ديگري از حرف‌هايش در مورد فشارهايي كه روي حميد درخشان وجود داشت، مي‌گويد: «من هميشه گفته‌ام كه در پرسپوليس بايد از كادرفني و بازيكنان حمايت كرد. سرمربي نياز دارد تا تفكراتش را در تيم پياده كند و اگر قرار بود كادرفني پرسپوليس تغيير كند، بعيد مي‌دانم اتفاق ديگري مي‌افتاد. بازيكنان و كادرفني پرسپوليس نياز به آرامش دارند.» مي‌گويند قرار است علي دايي و علي كريمي به‌زودي با يكديگر آشتي كنند و كدورت‌هاي گذشته را كنار بگذارند.

وقتي از محمد دايي در اين مورد سؤال مي‌كنيم، فقط به گفتن اين جمله بسنده مي‌كند: «من از بحث آشتي‌كنان برادرم و كريمي بي‌خبر هستم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)