مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در اولين حضورش به عنوان سرمربي بر روي نيمكت پرسپوليس موفق شد برنده دربي باشد. همين اتفاق مهم باعث شد تا او مدت‌ها از تيررس انتقادها در امان باشد.

 

امروز هم او تقريبا همين شرايط را دارد و اگر بتواند بعد از 3 تساوي و يك شكست طلسم ناكامي‌ها را برابر استقلال بشكند نه تنها به عنوان يكي از مربياني كه دو دربي پشت سر هم را پيروز شده نامش در تاريخ دربي تهران ثبت خواهد شد بلكه تا مدت‌ها خيالش راحت خواهد بود. تيمي كه در هر 15 دقيقه هم گل زده و هم گل خورده بايد حواسش به يك نكته مهم باشد.

تيم امسال او در شروع هر نيمه آمار خوبي در گلزني داشته به طوري كه در 15 دقيقه اول نيمه اول 4 گل و در 15 دقيقه اول نيمه دوم هم 5 گل زده است. اين نشان مي دهد كه تفكرات علي دايي هجومي است و تا الان هم موفق شده كه در شروع بازي به گل برسد.

 

اين اتفاق اگر در دربي بيفتد هم خوب است هم بد. خوب از اين جهت كه استرس تيمش كمتر شده و آنها راحت‌تر به بازي ادامه مي‌دهند. اما آن روي سكه‌اش اين خواهد بود كه حريف بلافاصله بعد از گل فشار حملاتش بيشتر مي‌شود و اين شايد پرسپوليس را به لاك دفاعي فرو ببرد.

 

البته آمار گل‌هاي پرسپوليس يك نكته مهم ديگر دارد. آنها بيشتر گل‌هاي خود را در 15 دقيقه پاياني دريافت كرده‌اند (4 گل) كه اين هم شايد به دليل ضعف جسماني باشد. به هر حال با توجه به شرايط دو تيم مي‌توان در 15 دقيقه پاياني منتظر تغيير نتيجه بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)