پرسپولیس نیوز : سرمربی جدید پرسپولیس بعد از مواجهه با هواداران پرتعداد در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام است.

 

علی دایی پس از حضور در جمع هواداران پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر در خصوص استقبال هواداران این تیم گفت: خیلی خوشحالم که هواداران در کنار ما هستند و برای حمایت از تیم خودشان به درفشی‌فر آمدند. واقعا خوشحالی من قابل وصف نیست. امروز یکی از روزهای خوب زندگی‌ام است و امیدوارم در پرسپولیس موفق شود.

وی در پاسخ به این سوال که «چه انتظاری از هواداران پرسپولیس دارید؟»، اظهار داشت: انتظار من این است که تا آخر در کنار پرسپولیس باشند و امیدوارم همیشه تیم خودشان را حمایت کنند.

* به محض ورود علی دایی به ورزشگاه درفشی‌فر هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

* 3 راس گوسفند و یک راس گوساله مقابل پای علی دایی در درفشی‌فر ذبح شد.

* هواداران پرسپولیس به غیر از دایی رویانیان را هم مورد تشویق قرار دادند و برای استقلال کری خواندند.

* به محض اینکه رویانیان از رختکن به داخل زمین آمد هواداران با وی صحبت کردند. اکثر آنها از مدیرعامل پرسپولیس خواستند تا کریمی را به این تیم بازگرداند. رویانیان در واکنش به این درخواست گفت باید برای همه ما پرسپولیس مهم باشد و هر چیزی که به نفع پرسپولیس است رقم بخورد. هواداران از رویانیان درخواست داشتند تا بازیکنان تاثیرگذار این تیم حفظ شوند.

* رویانیان در واکنش به خواسته هواداران مبنی بر حضور خلعتبری در پرسپولیس به شوخی گفت: او رشتی است، ولش کنید!

* هواداران پرسپولیس از رویانیان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات سئوال پرسیدند و از او انتظار داشتند بازیکنانی مانند رحمتی و دهنوی را به پرسپولیس بیاورد و همچنین در خصوص نیلسون سوال کردند.

* زمانی که در ورزشگاه درفشی‌فر باران شروع به باریدن کرد هواداران پرسپولیس برای اینکه خیس نشوند به دیوار سکوهای ورزشگاه پناه بردند.

 

 * هواداران در نخستین تمرین پرسپولیس حضور داشتند که شعارها مختلف آن‌ها در نوع خود جالب توجه بود.

* هواداران پرسپولیس پس از تشویق شدید محمد رویانیان، شروع به حمایت از علی دایی کردند و تا چند دقیقه پس از ورود او به زمین سرمربی تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

* زمانی که بهزاد غلامپور که قرار است مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس باشد وارد زمین شد یکی از هواداران پرسپولیس به کنایه به او گفت گلی که از وسط زمین از علی کریمی خورده‌ای را که فراموش نکرده‌ای؟

* همچنین برخی از هواداران پرسپولیس چند بار علی کریمی را تشویق کردند. آن‌ها از رضا حقیقی می‌خواستند که به دیناموکیف نرود و در پرسپولیس بماند.

* این تمرین به دلیل بارش چند دقیقه‌ای باران با تاخیر و از ساعت 20 آغاز شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)