با حمایت هوادارن به خاطر حیثیتمان الاتحاد را تهران شکست می دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس با انتقاد از اقدام غیرحرفه‌ای برخی واسطه‌ها و باشگاه ها با بازیکنان این تیم برای فصل آینده گفت: این برای نخستین بار نیست که چنین تماس های مشکوکی گرفته می شود و برخی با برخي بازيكنان تماس گرفته و خود را سرمربي فصل بعد پرسپوليس معرفي كرده‌اند و بارها این افراد تلاش کرده‌اند تمرکز ما را از بین ببرند.

 

علی دایی که عصر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر الاتحاد با خبرنگاران گفتگو می کرد در مورد اینکه شنیده می شود ممکن است هواداران در دیدار با الاتحاد با سردادن شعارهایی جنایت های آل سعود را محکوم کنند گفت: این بازی برای من جنبه ورزشی دارد و به مسائل سیاسی کاری ندارم و از هوادارانی که به ورزشگاه می آیند می خواهم تنها تیم را تشویق کنند.

 

وی در مورد تیم الاتحاد ادامه داد:  آنها تیم خوبی هستند اما ما به شرایط جدول نگاه نمی کنیم و به خاطر خودمان بازی می کنیم. دوست داریم در این بازی پیروز شویم و کاری به نتایج دیگر تیم ها نداریم. شرايط‌مان در جدول نگاه نمي‌كنيم و به خاطر حيثيت‌مان هم كه شده مي‌خواهيم الاتحاد را ببريم.

 

سرمربي پرسپوليس درباره اين موضوع كه تيمش در اين بازي محرومان و مصدومان زيادي دارد، گفت: ما از اول فصل هم چنين مسائلي داشتيم و هميشه يا مصدوم و يا محرومان زيادي داشتيم و در اين بازي خوشبختانه فقط يك محروم داريم اما متاسفانه نمي‌توانيم از سه بازيكن‌مان به دليل مصدوميت استفاده كنيم. ولي ما فقط به پيروزي در اين بازي فكر مي‌كنيم و خوشبختانه بازيكنان ما نشان دادند كه مي‌توانند جاي خالي غايب‌ها را به خوبي پر كنند.

 

دايي در پاسخ به اين سوال كه طبق گزارش روزنامه‌هاي عربستاني به نظر مي‌رسد الاتحاد در اين بازي فقط با يك مهاجم بازي مي‌كند و احتمالا به ضدحملات روي خواهد آورد، گفت: ما بازي آنها را با الوحده ديديم، به هر حال در اين بازي هم با يك مهاجم بازي كرده بودند و هنوز زود است كه ما بفهميم آنها با چه سيستمي به ميدان مي‌آيند اما اميدوارم پس از آنكه اين موضوع را فهميديم شيوه بازي آنها را تشخيص دهيم و بتوانيم سه امتياز بازي را كسب كنيم.

 

دایی در مورد تغییرات بسیار در تیم پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه مجبوریم به خاطر مصدومیت و محرومیت و مشکلات دیگر تغییراتی را در تیم ایجاد کنیم چند وقت است ما ترکیب ثابتی نداشتیم اما تلاش می کنیم بهترین سیستم و ترکیب را در این بازی به کار ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تماس های مشکوکی که با بازیکنان این تیم گرفته شد، خاطرنشان کرد: این بار اول نیست که چنین اتفاقی افتاده اما به موقع راجع به آنها صحبت می کنم. این قدر مشکلات بیرونی داشتیم که مانور روی این مسائل ما را اذیت می کند.

دایی در پایان گفت: کسانی که پیش از پایان فصل و برای فصل آینده با بازیکنانمان تماس داشتند عملکرد غیر حرفه ای داشته اند و این موضوع نشان دهنده خیلی چیزهای دیگر است. ابتداي سال مشكلات بيروني زياد داشتيم كه اين مسئله پيش آنها مشكل زيادي نيست اين نشان دهنده غير حرفه‌اي بودن آقايان است، حتي چند بازيكن خارج از تيم پرسپوليس با من تماس گرفتند و گفته‌اند برخي خودشان را سرمربي فصل آينده پرسپوليس معرفي كرده‌اند در مورد اين مسائل به موقع حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)