داور، پنالتي ما را نگرفت / از همه هواداران تشکر می کنم


مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي معتقد است با وجود اينكه تيمش موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشت؛ اما در روزي كه مي‌توانست به راحتي به صدر جدول نزديك شود، تنها يك امتياز گرفت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوي بدون گل تيمش با شهرداري تبريز در نشست خبري پس از بازي اظهار كرد: در روزي كه سه چهار مهاجم اصلي خود را در اختيار نداشتيم، بازي خوبي را انجام داديم و روي دروازه شهرداري زياد فشار آورديم؛ اما روي بي‌دقتي بازيكنان ما نتوانستيم گلي به ثمر برسانيم.

دايي ادامه داد: ما در نيمه اول پنج، شش موقعيت خوب براي گلزني داشتيم كه از آنها استفاده نكرديم. با شروع نيمه دوم فشار ما روي دروازه شهرداري بيشتر شد و باز هم مي‌توانستيم روي موقعيت‌هايي كه داشتيم به گل برسيم، اما متاسفانه بازيكنان ما امروز در شوت‌هاي آخر دقت كافي را نداشتند. فكر مي‌كنم داور يك پنالتي هم بايد براي ما مي‌گرفت كه اگر آن پنالتي گرفته مي‌شد، روند بازي عوض مي‌شد و ما مي‌توانستيم راحت‌تر كار كنيم.

وي افزود: از هواداران خوب‌مان تشكر مي‌كنم كه در اين بازي 90 دقيقه ما را تشويق كردند و از بازيكنان خودم هم متشكرم كه در اين بازي بسيار تلاش كردند و هيچ چيزي كم نگذاشتند. متاسفانه در روزي كه مي‌توانستيم با اختلاف گل زياد شهرداري را شكست دهيم، تنها يك امتياز گرفتيم. در كل امروز از لحاظ فوتبالي بسيار خوب بازي كرديم و فقط در زدن ضربات آخر مشكل داشتيم.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به صحنه‌اي كه داور مي‌توانست براي پرسپوليس خطاي پنالتي اعلام كند، گفت: من خواهش مي‌كنم كه كميته داوران اين صحنه را يك بار ديگر بينند و بگويند در صورت گرفته شدن اين پنالتي، آيا در روند بازي ما تاثيرگذار نبود و آيا نتيجه بازي در پايان عوض نمي‌شد؟ ما امروز همه كار كرديم غير از گلزني و متاسفانه بهترين موقعيت را براي نزديك شدن به صدر جدول از دست داديم به همين خاطر از هواداران‌مان عذرخواهي مي‌كنم. امروز، روز پرسپوليس نبود هر چند كه ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم.

دايي با بيان اينكه فوتبالي كه امروز پرسپوليس ارائه داد قابل قبول بود، گفت: من از بازي بازيكنانم رضايت كامل دارم، چرا كه هر جور موقعيت گلزني خلق كردند و از تير دروازه گرفته تا موقعيت تك به تك، سانتر روي دروازه و ضربات ايستگاهي شانس‌هاي زيادي را به روي دروازه شهرداري به وجود آوردند.

دايي در ادامه نشست خبري خود در پاسخ به سوال خبرنگاري كه امروز همه سكوها با وجود توقف مقابل شهرداري پرسپوليس را تشويق كردند و به نظر مي‌رسيد كه برخي ليدرها به اشتباه خود پي برده بودند، گفت: من پيش از اين هم گفته‌ام كه دوست ندارم كسي من را تشويق كند. ما احتياج داريم كه تيم‌مان تشويق شود هر كسي كه پرسپوليس را دوست دارد، وقتي به ورزشگاه مي‌آيد فقط تيمش را تشويق كند. باز هم مي‌گويم كه ما تمام سعي و تلاش‌مان را كرديم، اما توپ‌هايمان گل نشد.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه در ابتداي فصل آن بازيكناني را كه مي‌خواستيد، نتوانستيد به خدمت بگيريد، آيا در هفته‌هاي آينده كه بازيهاي پرفشاري در پيش داريد مشكلي نخواهيد داشت؟ گفت: مطمئنا شرايط خيلي سختي داريم. ما بايد با همين موجودي كار كنيم. من مديون همه بازيكنانم هستم كه بسيار زحمت مي‌كشيدند و تمام توان‌شان را در ميدان مي‌گذارند. فوتبال همين است. ممكن است يك روز به بن‌بست بخوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)