پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان جنگ تمام عیار است.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: ما در این چند هفته نتایج بدی گرفتیم و مطمئنا فردا آخرین شانس ما برای بازگشت به جدول خواهد بود که دوباره خود را به جمع مدعیان ببینیم. این هفته با نفراتی که در اختیار داشتیم تمرینات‌مان را به خوبی ادامه دادیم و فردا قطعا فینال بزرگی برای ما خواهد بود امیدواریم که بتوانیم سپاهان را شکست بدهیم و دوباره به کورس قهرمانی برگردیم. بعد از چند بازی که نتواستیم نتیجه بگیریم می‌خواهیم با گرفتن 3 امتیاز دیدار فردا دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: اگر ببریم به مدعیان بازمی‌گردیم بعد از چند بازی که نتیجه نگرفتیم این بازی می‌تواند شروع دوباره ما باشد سپاهان تیم بزرگی است در نیم فصل دوم بازیکنان نمایش خوبی داشتند و اگر بچه‌هایمان خودشان باشند و حواشی را دور بیندازند و به اتفاقات اخیر کاری نداشته باشند می‌توانیم از لحاظ فنی سپاهان را ببریم و کارمان را با پیروزی به پایان برسانیم. این تیم در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته اما آنها شکست‌ناپذیر نیستند و اگر بازیکنان ما خودشان باشند و مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارند از نظر فنی خیلی راحت می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم.

وی در مورد عدم حضور چند بازیکن محروم و مصدوم خاطرنشان کرد: ما مشکلات زیادی داشتیم و به این مشکلات‌مان اضافه هم شد. فردا نوری و صادقیان را به علت محرومیت در اختیار نداریم و عالیشاه و کفشگری نیز جزو بازیکنان مصدوم ما هستند البته با باقی بازیکنان بسیار خوب تمرین کردیم و سعی می‌کنیم جای خالی 4 بازیکنمان را در خط میانی پر کنیم. سعی کردیم سایر نفرات را آماده کنیم تا جای خالی آنها را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: فردا جنگ تمام عیاری داریم و نباید عقب بکشیم مقابل تماشاگران با تمام توان کار کنیم به حمیات هواداران نیازمندیم تا آنها به ما کمک کنند. ما در زمین خودمان و مقابل تماشاگران‌مان بازی داریم که امیدوارم تماشاگران در این بازی حاضر شوند و ما را حمایت کنند تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

دایی در مورد حواشی که برای صادقیان ایجاد شد و از کیفیتش دور شده گفت: متاسفانه مسائلی که بعضی‌ها با برنامه‌ریزی قبلی بوجود آورده‌اند و بعد سایت‌ها و تلویزیون هم به آن دامن زدند باعث شد تا جوانی که در اول راه قرار دارد و می‌تواند خیلی بیشتر از اینها پتانسیلش را نشان دهد افت کند.  مطمئنا او مثل گذشته می شود بازیکن بزرگی است که احتیاج به کمک بزگی ترها دارد. مطمئنا پیام بر می‌گردد. مثل بازی گذشته‌مان که عملکرد خوبی از خود نشان داد و می‌توانست به تیم ما کمک کند. صادقیان بازیکن بزرگی است که احتیاج به کمک بزرگترها دارد. صحبت‌هایی که برخی‌ها مطرح کردند آخرش چه شد؟ نتیجه‌ای جز خراب کردن بازیکن و تیم من داشت؟ متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نبود. ما یکسری مسائل را وارد فوتبالمان می‌کنیم که دور از روح فوتبال و جوانمردی است و باعث می‌شود به فوتبال ضربه بزنیم.

دایی در مورد آخرین وضعیت حسینی و این انتقالات مشکوک نیست گفت: :‌ مگر قطر در گروه ما در جام جهانی قرار دارد که بگوییم از عمد این کار را می‌کند آنها روی بهترین بازیکنان ایران دست گذاشته‌اند تا بتوانند سطح کیفی لیگشان را بالا ببرند و این مسئله به فوتبال ملیشان کمک می‌کنند دیدگاهی که متاسفانه در لیگ ما وجود ندارد و ما مثل آب خوردن لیگ‌مان را خراب می‌کنیم.

وی افزود:6،7 روزی است که سید جلال حسینی پیشنهاداتی از قطر دارد و اتفاقات قطری‌ها با من صحبت کردند و من هم  عدم موافقت خود را با جدایی حسینی اعلام کردم من با سید جلال صحبت کردم و قرار شد او جایی نرود و در پرسپولیس بماند و به کمک کند. سیدجلال حسینی بزرگتر تیم ماست و یکی از بهترین‌های تیم ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)