پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تیمهای لیگ یکی سخت تر از لیگ برتری است.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با تیم پدیده شاندیز اظهارداشت: هیچکدام از بازیهای جام حذفی آسان نیست. فردا هم بازی سختی داریم. کلا بازی با تیمهای لیگ یکی سخت تر از لیگ برتری است. چون از تیمهای لیگ برتر شناخت داریم اما تیمهای لیگ یکی را نمی شناسیم.

وی ادامه داد: تیمهایی مثل پدیده شاندیز در چنین دیدارهایی که شاید فقط یک بار در سال برایشان اتفاق می افتد که پخش مستقیم باشد انگیزه بالایی دارند. آنها می خواهند در بازی فردا شایستگی هایشان را نشان دهند اما ما هم از جان مایه می گذاریم تا این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. ما هم می خواهیم در لیگ برتر جایگاه خوبی داشته باشیم و همدر جام حذفی قهرمان شویم.

دایی درباره اینکه آیا فردا می تواند روی نیمکت بنشیند یا نه؟ گفت: خودم هم هنوز نمی دانم می توانم روی نیمکت بنشینم یا نه و این موضوع حتما روی بازیکنان هم تاثیر می گذارد. کاری از دست ما برنمی آید و از بچه ها می خواهم مثل همیشه با غیرت در زمین بازی کنند و کاری به این مسایل نداشته باشند. مجبوریم با حاشیه های فوتبال ایران بسوزیم و بسازیم.

 

وی در مورد اینکه فردا محروم هست یا نه و بحث استعفای رویانیان چقدر روی بازی بازیکنان تأثیر می‌گذارد گفت: مطمئناً این مسائل تأثیرگذار است. البته من خودم هم نمی‌دانم که فردا می‌توانم روی نیمکت بنشینم یا نمی‌توانم. کسی چیزی به من نگفته‌ است از دست من هم در مورد این مسائل کاری بر نمی‌آید هرچه قانون می‌گوید باید گوش کنیم. تمرکز بازیکنان ما ممکن است تحت تأثیر این مسائل قرار بگیرد اما از لحاظ فوتبالی بازیکنان ما کاملاً عاقل هستند و از آنها خواسته‌ام که این مسائل را در بازی دخالت ندهند. مطمئناً آنها نیز غیرت دارند و با وجود همه مسائل سعی و تلاش‌شان را بیشتر می‌کنند تا از این مراحل سخت بگذریم. همه این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و باید با آنها بسازیم اما مطمئن باشید بازیکنانم از اصلی که به آن باور دارند دور نمی‌شوند و با قدرت کار خود را دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما همه تلاشمان را می کنیم تا از این روزهای سخت بگذریم. باید بسازیم. هر چه هم که سخت باشد از اصل و باوری که داریم کنار نمی کشیم.

 

وی در مورد بازیکنان مصدوم پرسپولیس گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و یکی دو بازیکن ما مشکل کوچکی دارند که باید ببینیم از چه کسانی می‌توانیم بیشتر استفاده کنیم.

 

خبرنگاران در نشست خبری از پرسیدن سؤالهای حاشیه‌ای خودداری کردند و ترجیح دادند فقط در مورد مسائل فنی  با سرمربی تیم پرسپولیس صحبت کنند که این مسئله باعث تعجب علی دایی هم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)