مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق پرسپولیس و آقای گل فوتبال جهان گفت: با لطف خدا و دعای خیر مردم زنده ماندم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی که پس از پایان مسابقه تیم های راه آهن و سپاهان به همراه برادرش و ژلکو میاچ با خودروی شخصی در حال بازگشت به تهران بود دچار سانحه شده و به بیمارستان منتقل شد.

 

خودروی علی دایی به خاطر سرعت زیاد و انحراف به چپ دچار واژگونی شد و علی دایی از ناحیه سر و گوش دچار آسیب دیدگی شد از همین رو با تشخیص پزشکان در بخش ICU بستری و سپس برای ترمیم شریان های سر مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس که صبح امروز با بخش خبری صدا و سیما مصاحبه می کرد، گفت: از همه مردم عزیز که همیشه لطف و عنایت آن ها شامل حال من بوده تشکر می کنم و اگر در حال حاضر زنده هستم به خاطر دعای خیر آن ها و لطف خداوند است.

 

دایی ضمن تشکر از مردم و هواداران پرسپولیس گفت: دعای خیر مردم همواره پشت سر من بوده و به همین خاطر الان زنده هستم و تنها با جراحت جزئی مواجه شدم. جا دارد از زحمات پزشکان بیمارستان کاشان که برای بهبودی من زحمات بسیاری کشیدند هم تشکر کنم.

 

گفتنی است در حال حاضر خانواده دایی در کاشان هستند و تا پیش از رفع کامل عوارض عمل جراحی 4 ساعته شب گذشته امکان انتقال شهریار به تهران میسر نیست.

 

در این حادثه خودروی تویوتا پرادو علی دایی واژگون شد و علاوه بر سرمربی راه آهن ، محمد دایی و ژلکو میاچ هم دچار آسیب دیدگی شدند که با درمان های سطحی و سرپایی مشکل آن ها حل شد. جانشین فرمانده پلیس راه کشور همچنین از سرقت لوازم شخصی و مبلغ قابل توجهی پول نقد از اتومبیل دایی در جریان این حادثه خبر داد!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری _ استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)