مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نفت محمود آباد گفت: بدشانسی و عدم تمرکز دلیل گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی در خصوص پیروزی 5-1 مقابل نفت محمودآباد گفت: قبل از هر چیز از تیم نفت محمود آباد تشکر می کنم که در این مسابقه به فکر ضدفوتبال نبود.

 

دایی در خصوص گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی گفت: بدشانسی و عدم تمرکز مدافعین عامل گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی است. مطمئنا وقتی تمرکز کافی وجود نداشته باشد نمی توانیم آنطور که می خواهیم نتیجه بگیریم.

 

دایی افزود: ما می دانستیم در اینگونه مسابقات رسیدن به گل نخست بسیار مشکل است و به همین خاطر فشار زیادی روی دروازه نفت آوردیم ولی متاسفانه دیر به گل رسیدیم اما در نیمه دوم روال تیم بهتر شد و 4 گل دیگر هم زدیم.

 

دایی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل داماش گیلان گفت: من بازیهای داماش را ندیدم اما حتما تیم خوبی دارند که تا این مرحله از مسابقات بالا آمده اند.

 

 

دایی در خصوص شکست در داربی یادآور شد: به هیچ عنوان حق پرسپولیس در این مسابقه شکست نبود و اگر اشتباه تیم داوری نبود ما می توانستیم به گل های بعدی هم برسیم. با این حال مطمئن باشید در بازی برگشت این شکست را جبران می کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)