پرسپولیس 27 بازیکن هم سطح دارد

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس امروز (چهارشنبه) به همراه سپهر حيدري، کاپيتان اين تيم در کنفرانس خبري پيش از بازي با الاتحاد حضور يافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دايي در اين نشست خبري اين چنين به سوالات جواب داد.

 

* آيا شناختي از تيم الاتحاد داريد؟

حريف ما تيم بزرگ و خيلي خوبي است و از بازيکنان باتجربه اي بهره مي برد و در کل آنها تيمي هستند که در کارهاي هجومي خوب عمل مي کنند اما من به همراه دستيارانم دو بازي اين تيم را برابر الاتفاق و الاهلي آناليز کرده ايم و شناخت نسبي و مفيدي از اين تيم داريم. ما براي تک تک بازيکنان حريف برنامه داريم و مطمئنا با شناخت کامل در مقابل آنها قرار مي گيريم.

 

 

از بازي در ورزشگاه خانگي و در برابر هواداران آنها نمي ترسيد؟

ما از هواداران اين تيم هراسي نداريم. پرسپوليس 3 برابر تيم الاتحاد هوادار دارد. آنها 30 تا 40 هزار هوادار دارند اما ما در بازي هاي عادي خودمان در تهران اين تعداد هوادار را مي بينيم. ضمن اينکه حضور هواداران الاتحاد باعث انگيزه براي بازيکنان اين تيم مي شود.

 

* چه برنامه اي براي بازيکنان زهردار اين تيم داريد؟

مطمئنا ما روي بازيکنان خطرناک الاتحاد برنامه ويژه اي داريم و بازيکنان خطرناکشان را خنثي مي کنيم و سعي داريم ارتباط خط مياني با خط حمله تيم الاتحاد را قطع کنيم و اين اجازه را به آنها ندهيم که موقعيت خطرناکي را روي دروازه ما ايجاد کنند.

 

* بازيکن الجزايري تيم الاتحاد را مي شناسيد؟ او بازيکن گلزن و خطرناکي است!

ما مي دانيم که بازيکن الجزايري اين تيم بسيار خطرناک است ولي براي او نيز برنامه داريم و شما مطمئن باشيد که ما حتما او را در زمين مهار مي کنيم.

 

* آيا در دوره بازيگري تان در برابر الاتحاد قرار گرفته ايد؟

من چه در دوران بازيگري و چه در دوران مربيگري ام، بازي هاي مهمي را بين تيم هاي سعودي و ايران ديده ام و همه آن ديدارها، بازي هاي مهم و سنگيني بوده و اميدوارم بازي پرسپوليس و الاتحاد بازي جذاب و خوبي از آب در بيايد.

 

* شيوه بازي شما در برابر الاتحاد چگونه است؟

من به بازي گروهي اعتقاد دارم و فکر مي کنم در برابر تيم هايي مثل الاتحاد که در زمين خودشان بازي مي‌کنند، اگر يک بازي گروهي منطقي انجام بدهيم به طور قطع با دست پر از ميدان بيرون مي آئيم.

 

* وضعيت تيم شما در ليگ ايران چگونه است؟

ما متاسفانه در بازي هاي ليگ ايران در چند بازي پياپي و پشت سر هم امتياز از دست داديم ولي خوشبختانه در هفته‌هاي اخير وضعيت مطلوبي پيدا کرده ايم و امتيازات خوبي را در چند بازي اخير گرفتيم. مطمئن باشيد دوباره سهميه آسيا را کسب خواهيم کرد.

 

* مصدوم شدن برخي بازيکنان شما، مشکلي برايتان بوجود نمي آورد؟

بازيکنان مصدوم ما مي توانستند در اين بازي به ما کمک زيادي کنند ولي ما 27 بازيکن خوب داريم که سعي مي کنيم به بهترين شکل از آنها استفاده کنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)