مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات محمود یاوری که از نوع  بازی سرخپوشان در مصاف با پاس انتقاد کرده بود، گفت: شاید آقای یاوری می خواهد عدم نتیجه گیری تیمش را اینگونه توجیه کند.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس ، گفتگو با علی دایی پس از بازی برابر پاس همدان  را مرور می کنید:

 

ابتدا از بازی مقابل پاس بگویید.

بازی سخت و مهمی بود که امتیازات آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود. ما برای حضور در بالای جدول و پاس برای فرار از بحران سقوط به لیگ یک، قدم به میدان گذاشتیم. پرسپولیس در نیمه نخست خیلی خوب کار کرد و می توانست گلهای بیشتر به ثمر برساند چون من و همکارانم اطلاعات لازم و جامعی از وضعیت فنی تیم حریف داشتیم و قدم به میدان گذاشتیم و در این رابطه کناره های زمین را خوب بستیم که پاسی ها مجبور شدند اقدام به ارسال توپ های بلند برای سامره و کاظمی کنند که این تدبیر نیز چندان کار ساز نشد.

از طرفی چندین بازیکن کلیدی را در این مسابقه در خدمت نداشتیم و ترکیب جدیدی را به میدان فرستادیم که به نظر من خوب کار کردند. البته گل زود هنگام نیمه دوم، استرس زیادی به تیم وارد کرد ولی هر چه از زمان مسابقه سپری می شد بچه ها با اعتماد به نفس بیشتری کار می کردند.

قضیه جر و بحث بازیکن پاس با کادر فنی پرسپولیس چه بود؟

وقتی سیف الهی مصدوم شد، فکر کردم مچ پایش دچار شکستگی شده که از بازیکن پاس خواستم توپ را به اوت بزند که آنها هم فیرپلی (بازی جوانمردانه) را خوب رعایت کردند البته احمدی ابتدا اعتراض کرد ولی پس از آن، عذرخواهی نموده و من هم او را بوسیدم.

یاوری نیز انتقاداتی مبنی بر برخورد شما با بازیکنان پاس و اتلاف وقت پرسپولیسی ها در رسانه های گروهی انجام داده است؟

شاید آقای یاوری می خواهد عدم نتیجه گیری تیمش را اینگونه توجیه نماید وگرنه از احمدی بازیکن پاس سوال کنید بنده چه توهینی به وی کرده ام. با این حال بهتر است آقای یاوری به مسائل فنی تیمش بپردازد چون پاس یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است که از تماشاگران فهیم و فوتبالدوستی در همدان بهره مند می باشد. همدان یکی از معدود شهرهایی بود که پرسپولیس با وجودیکه برنده زمین شد، هیچ توهینی از تماشاگران فهیم همدانی شنیده نشد و به ما محبت داشتند.

تبحر علی دایی بها دادن به بازیکنان جوان است، روح اله سیف الهی نیز یکی از این جوانان بود؟

این مسابقه استارت خوبی برای سیف الهی بود که اگر قدر موقعیت مناسبی که نصیبش شده را بداند خیلی زود پله های ترقی را طی می کند.

سامان آقازمانی در فصل جاری در چهار مسابقه به طور ثابت در ترکیب قرار داشته و در هر چهار مسابقه پرسپولیس با بیش از یک گل زده پیروز میدان بوده است؟

سامان با وجودی که پست تخصصی اش هافبک وسط است،؛ در این چهار مسابقه در دفاع راست، بازی کرده که الحق خوش درخشیده و از وی کاملا راضی هستم و چون نشان داده در این پست حرفهای زیادی برای گغتن دارد.

قبل از شروع تمرین شما با وکیل تان جلسه ای داشتید؟

بله، چون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مرا در رابطه با پرونده شیث رضایی فراخوانده بود، وکیلم را از طرف خودم  فرستادم تا پرونده را بررسی کند و هر تصمیمی گرفته شود برای بنده قابل احترام است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)