به شرطی رضایی را می دهم که 2 روز قبل از بازی بعد در اختیار من باشد

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: شرايط پرسپوليس با تيم ملي متفاوت است و هر زمان لازم باشد، خودم تيم را ترك مي‌كنم.


علی دايي پس از برتري 2 بر صفر تيمش مقابل ذوب آهن در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: روز خوبي داشتيم و در تمام خطوط زمين خوب بوديم. اشتباه خاصي نداشتيم و از لحاظ تاكتيكي عملكرد مطلوبي را ارائه كرديم.

وي با اشاره به اينكه تيم بزرگي را شكست داديم و با اين امر نشان داديم كه از پتانسيل بالايي برخوردار هستيم افزود: بازيكنان با تمام وجود كار كردند و هر دو نيمه بازي دست پرسپوليس بود. به غير از يك فرصتي كه طالبي از دست داد، ذوب آهن موقعيت ديگري نداشت، بر عكس تيم ما موقعيت‌هاي زيادي را داشت و چند فرصت مسلم را از دست داديم. خدا را شكر به گل رسيديم و در اين هفته خوب كار كرديم.

 

دايي خاطرنشان ساخت: بازيكنان با انگيزه بودند و تمركز بالايي داشتند، البته مساوي و باخت هفته‌هاي قبل را گردن بازيكنانم نمي‌اندازم اما آنها امروز با عملكرد فوق العاده‌شان چيز ديگري بودند.

 

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: با دو گلي كه زديم در مجموع نشان داديم كه از لحاظ تاكتيكي بهتر شده‌ايم. البته بازي با نفت محمود آباد هم به ما كمك كرد تا امروز تمام توان خود را در ميدان پيدا كنيم.

وي در مورد تيم ذوب آهن گفت: به اين تيم تبريك مي‌گويم كه به فينال قهرمان آسيا راه پيدا كرده است. ذوب آهن تيم بزرگي است و ما امروز مقابل بزرگ‌ترين تيم ايران بازي كرديم. تيمي كه در عربستان و اصفهان الهلال را ببرد بزرگ است و جا دارد باز هم صعود اين تيم را تبريك بگويم.

دايي در ادامه نشست مطبوعاتي‌اش با اشاره به اينكه در مورد اتفاقات 5 هفته اخير با بازيكنان صحبت كرده‌ام افزود: از آنها اجازه نفوذ در دقايق پاياني را گرفتم، البته شما بازي با نفت محمود آباد و گل دقايق پاياني اين تيم را ديديد. ما بازي جوانمردانه انجام داديم اما توپ درون دروازه پرسپوليس رفت. با اين حال خوشحالم كه طلسم را شكستيم و هيچ كاري به گل خوردن در دقايق پاياني نداشتيم چرا كه هجمه زيادي در هفته‌هاي اخير به ما در اين مورد مي‌شد. بايد همين روند را حفظ كنيم اما مهم اين بود كه بازي شش امتيازي را از ذوب آهن برديم.

دايي در مورد دعوت غلامرضا رضايي به تيم اميد گفت: به غلام پيرواني احترام مي‌گذارم اما رضايي در بدترين زمان به تيم اميد دعوت شد. تيم ما 7 مهاجم ندارد كه بخواهيم رضايي را هم از دست بدهيم. بايد با تمام وجود بازي كنيم اما بدانيد پيرواني بزرگ من است و هر كاري از دستم بر بيايد برايش انجام مي‌دهم.

وي ادامه داد: رضايي را در اختيارش مي‌گذارم به شرطي كه 2 روز قبل از بازي با استيل آذين اين مهاجم را به ما تحويل دهند تا در اين بازي از او استفاده كنيم. چون اگر رضايي و علي عسگر نباشند 30 درصد تيم ما نيست و ما ضربه مي‌خوريم. اگر اين اتفاق نمي‌افتد بهتر است فدارسيون بازي ما را لغو كند.

دايي اظهار داشت: نمي‌توانم شرمنده هوادارانم باشم و بايد جواب آنها را بدهم از سوي ديگر اگر تيمي ضرر كند بايد جواب مسئولان را هم بدهم.

سرمربي پرسپوليس در مورد حركت ابراهيم زاده و اعتراض به داور گفت: ابراهيم زاده مربي بزرگ و با شخصيتي است و اين حرف‌ها را در موردش نزنيد. شايد او استرس داشته و اين اين كارها را انجام داده است.

دايي تاكيد كرد: ما در اين بازي انگيزه زيادي داشتيم چون با فيناليست ليگ قهرمان آسيا بازي كرديم. از هواداران تيمم هم تشكر مي‌كنم كه 5 بازي صبوري به خرج داده و نتيجه آن را امروز با فوتبالي زيبا گرفتند.
وي در مورد مطرح شدن نام چند مربي براي هدايت پرسپوليس افزود: فشار خاصي روي من نبود. در اين مدت تعامل من و باشگاه مناسب بود و شرايط همديگر را مي‌دانيم و اسامي كه مي‌گوييد را نديده‌ام چون اصولا روزنامه نمي‌خوانم. اسم استيلي و ديگران را امروز از شما مي‌شنوم. اما مصاحبه‌اي مهم است كه جلوي دوربين هاي تلويزيوني مطرح شود.

وي يادآور شد: 9 ماه از فوتبال دور بودم و به خاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپوليس آمده‌ام و هر وقت هم بخواهند مي‌روم چرا كه شرايط با تيم ملي فرق دارد و مطمئن باشيد روزي كه لازم باشد خودم اين تيم را ترك مي‌كنم.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: تيمي كه 5 هفته بازي‌اش را نبرده باشد فشار رواني بالايي را تحمل مي‌كند اما بدانيد كه صندلي پرسپوليس را از خانه‌ام نياورده‌ام كه به آن بچسبم. يك روز آمده‌ام و يك روز هم مي‌روم. تا روزي كه هستم مردانه كار مي‌كنم و چيزي را جا نمي‌گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)